GİZLİ HAYRAN-33.BÖLÜM

3.8K 216 76
                                    


Ben mutfaktayken Pelin yanıma geldi.

"Ceylin.Seninle çok önemli bir şey konuşmalıyım dedi."

Şaşırmıştım.Pelin benimle ne konuşabilirdi ki?

"Ne hakkında?" diye sordum.

"Umut hakkında." diye cevap verince yice merak etmiştim.

"Umut hakkında mı?"

"Evet.Onu kurtarabiliriz."

"Nasıl?"

"Ben sanırım o psikopat kadının nerede olduğunu biliyorum."

"Bunu neden daha önce söylemedin?"

"Emin değilim.Sonuçta ben de o kadın tarafından esir tutulan biriydim.Oraya bir daha gitmek istemedim.Ama Umut'u kurtarmanın tek yolu bu."

"Neden bize yardım ediyorsun?Olayla bir bağlantın yok.Kurtuldun işte.Gitsene."

"Bu halde nasıl gidebilirim Ceylin?Ayrıca hiçbir yer bilmiyorum.Benim özgür olabilmem için sizin de özgür olmanız gerekiyor.O yüzden bu durumdan hepbirlikte kurtulmalıyız."

"O zaman bu konuyu Tibet ve Savaş'a söylemeliyiz.Hepbirlikte gidelim."

"Olmaz."

"Ne demek olmaz?"

"Onlara söyleyemeyiz.Yani kalabalık olursak dikkat çekeriz."

"Kübra,Alperen ve Ceren bizimle gelemez zaten.Tibet,Savaş,sen ve ben 4 kişi oluyoruz.Nesi kalabalık bunun?"

"Oraya gidince ne demek istediğimi anlarsın.Ayrıca kendin söyledin.Alperen ve Kübra gelemez çünkü durumları hiç iyi değil.Ceren'i zaten öyle bir yere götüremeyiz.Üçü evde kalsa ve o psikopat kadının adamlarındna biri buraya gelse Alperen ve Kübra Ceren'i koruyamaz.Umut'tan sonra Ceren'i de kaybetmek istemeyiz değil mi?"

Aslında haklıydı.

"O zaman Savaş ya da Tibet evde beklesin.Diğeri de bizimle gelsin."

"Güvenli olmaz Ceylin.İnan bana.İkimiz halledebiliriz bunu."

"Nasıl halledeceğiz Pelin ya?Kadın dediğin gibi psikopat.Hiçbir şey olmamış gibi gidip Umut'u alıp geri gelemeyiz.Bunu en iyi sen biliyor olmalısın."

"Bana güvenmen gerek.En iyi ben biliyorum ve bunları söylüyorum.Güven bana.Gayet kolay olacak."

"Bilmiyorum.Bana pek öyle gelmiyor."

O sırada Tibet de yanımıza geldi ve "Bir sorun mu var kızlar?Gizli gizli ne konuşuyorsunuz?"

Pelin "Ceylin ve ben sohbet ediyoruz." dedi gülümseyerek.

Tibet kaşlarını kaldırdı ve "Siz?" dedi.

"Bir şey mi lazımdı Tibet?" diye sordum.

"Sadece su içecektim." dedi ve buz dolabına yöneldi.Dolaptan suyu çıkardı ve tezgahın başına gelip bir bardak aldı.Suyu içtikten sonra bardağı tezgaha bırakıp suyu tekrar dolaba bıraktı.Daha sonra mutfaktan çıktı.

Pelin "Ne düşünüyorsun?Bu gece gidiyor muyuz?" diye sordu.

"Gece mi?" diye yanıt verdim.

"Evet.Gündüz ne deyip gideceğiz?"

"Pelin iyice saçmaladın?Gecenin bir vakti ormandan geçecek değiliz."

"Korkuyor musun?"

"Aklı olan herkes korkar."

GİZLİ HAYRANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin