GİZLİ HAYRAN-18.BÖLÜM

7.1K 413 55
                                    


"Hazırlan istersen.Karakola gitmemiz gerekiyor."

İçimden bir şeylerin koptuğunu hissettim.Annem orada olacaktı.Hatta teyzem de.Aslında bu benim için kurtuluştu.Sonuçta karakola gidiyorduk.İsteyerek evlenmediğimi,kaçırıldığımı söylersem Tibet ceza alırdı.

Tibet ceza alırdı.

Bunu istemezdim.Ama Tibet'i korumak için annemi ve teyzemi de üzemezdim.Ne yapıyordum ben?Bu tamamen saçmalık.

"Tibet neden bunu yapıyorum?"

"Neyi?"

"Neden seninle birlikte karakola gelip kendi isteğimle evlendiğimi söylüyorum?"

"Bunu ben de istemiyorum.Ama birileri öyle istiyor."

Birilerinden kastı Özcan pisliğiydi.

"Karakola gidiyoruz.Onu şikayet edelim."

"Keşke o kadar kolay olsa." dedi Tibet.

O sırada evin kapısı çalındı.Tibet gidip kapıyı açtı.Savaş ve Kübra gelmişti.

Ben de hazırlanıp yanlarna gittim.

Kübra "Günaydın.Solgun görünüyorsun."

Ben "Annemi ve teyzemi görmeye hazır değilim."

Savaş "Zor olacak.Biliyorum."

Tibet "Olacak.Ama yapacak bir şey yok."

Kübra "Ben daha betrini yaşadım.Kendi cenazeme bile katldım.Sırf onları son kez görebilmek için."

Bu korkunçtu.

Savaş "Korkunun ecele faydası yok gençler.Toparlanın hadi.Çıkalım yavaş yavaş."

*******

Karakola gittiğimizde ne yapacağımı bilemedim.

Annemi gördüğümde olduğum yere çakıldım sanki.

Annem beni görünce hemen yanıma geldi ve "Ceylin.İyi misin kızım?Sana bir şey yaptılar mı?" deyip bana sarıldı.Çok korkmuştu.Gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu.

"İyiyim anne.Sorun yok." dedim olabildiğince ciddi olmaya çalışarak.

Teyzem "Hadi buraya gel tatlım." dedi.

"Ben...Gelemem teyze." dedim.Gözlerimin dolmasını engellemeye çalışıyordum.

Annem "Ne demek gelemem?"

"Ben...Evlendim."

Annemin gözleri büyüdü."

"Sen delirdin mi?Ne demek evlendim?Ceylin sinirlendirme beni.Çabuk buraya gel."

Tibet olaya el koyarcasına "Ceylin reşit.Krarlarını tek başına verebilir." dedi.

Annem "Bununla mı evlendin?İkinizi de gebertirim." diye bağırdı.

O sırada yanımıza polis geldi ve ifademizi almak için onu takip etmemizi söyledi.

Annem "Kızımı kaçırdılar komiserim.Mahkemelerde süründüreceğim onları."

Ben "Anne.Dava falan açma.Lütfen.Beni düşün."

Annem "Ceylin nasıl böyle söylersin?"

Ben "Onları süründüreceğini söylüyorsun.Onlarla birlikte ben de sürüneceğim.Yapma bunu."

Komiser "Kız 18 yaşında.Reşit.Kendi isteğiyle evlendiğini söylüyor.Evlilik cüzdanları ve gerekli evraklar da burada.Bu durumda anlaşaktan başka çareniz yok." dedi anneme.

GİZLİ HAYRANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin