Ormanı yarılamıştık ki Tibet birden durdu.Savaş Tibet'e döndü ve "Ne oldu kardeşim?" diye sordu.
Tibet hızlı hızlı nefes almaya başladı.Daha sonra bana döndü ve ters ters baktı.
"Bir sorun mu var?" diye sordum.
Tibet hızla üstüme yürüdü ve boğazımı sıktı.
"Bıraksana beni ne yapıyorsun?" diye bağırmaya çalıştım.
Savaş "Tibet ne yapıyorsun?" diye bağırdı.
Tibet "Ne yaptın sen?" diye bağırdı bana.
"Ne yapmışım?"
"Ceylin'e ne yaptın?Bu senin işin değil mi?"
"Ben bir şey yapmadım.Bırak beni."
Savaş "Tibet bıraksana kızı."
Tibet "Yalan söyleme.Onu sen kaybettin.Senin işin bu."
Zor da olsa Savaş'ın da yardımıyla Tibet'in elinden kurtulabilmiştim.
"Saçmalama.Ben nasl kaybedebilirim Ceylin'i?Neden böyle bir şey yapayım?"
"Sana sormak lazım.Ne çıkarın var?"
"Bir çıkarım yok.Zaten bir şey yapmadım ben.Saçmalıyorsun."
"Ceylin nerede?"
"Bilmiyorum Tibet."
"Onu o kadına götürdün değil mi?"
Tibet oldukça zeki biriydi.Özcan'ın tuzağına nasıl düşmüş olbilir ki?
Savaş "Kardeşim telaşlısın şu an anlıyorum seni ama kızın bir suçu yok."
Tibet "Sen karışma Savaş.Bu cadının başının altından çıktı her şey."
"Cadı mı?Şimdi cadı mı olduk Tibet?Ne kadar güzel olduğumu söylerken cadı değildim değil mi?Ceylin'den kurtulabilirsek birlikte olabileceğimizi söylerken de cadı değildim.Ne değişti şimdi?"
Savaş şok olmuştu."Ne diyor bu Tibet?" diye sordu.
Tibet "Sen ne söylediğinin farkında mısın?Ne saçmalıyorsun?"
"Asıl sen ne saçmalıyorsun?Bir dediğin bir dediğini tutmuyor."
Savaş "Şaka mı lan bu?Ne oluyor?"
"Gayet gerçek Savaş.Arkadaşın bana aynen öyle söyledi.Şimdi de bana cadı diyor."
Tibet "Savaş sen ona mı inanıyorsun bana mı?"
"Tabi ki Tibet'e inanacaksın.Sonuçta o senin arkadaşın.Arkadaşın olduğum için mağdur olmak zorunda mıyım?Zaten yeteri kadar zor bir durumdayım.Bir de Tibet'in dengesizlikleriyle uğraşıyorum.Üstüne bir de sen bana inanmıyorsun Savaş.Hepinize karşı tekim ben göremiyor musun?" dedim ve becerebildiğim kadar ağlamaya başladım.Rol yapmak benim için fazlasıyla zordu.
Savaş duyduklarına inanamıyordu.Kendi tarafıma çekiyor gibiydim.
Savaş "Tibet neler oluyor?"
Tibet "Savaş sen ciddi misin?Soruyor musun cidden?Ya sen bana inanmıyor musun?" diye bağırdı.
"Neden yalan söylüyorsun?Sözünün arkasında dursana." diye bağırdım ben de.
Tibet "Ya sen ne diyorsun?"
Savaş "Kardeşim tamam sakin ol.Çok üstüne gitme.Hepimiz gerginiz."
Tibet "Savaş beni delirtme ya.Beni delirtme."Tibet elini saçlarına daldırdı ve konuşmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ HAYRAN
Teen FictionHer şey o notla başlamıştı.İlk önce beni mutlu etse de,sonradan hayatımın kabusu oldu.Ondan kurtulamıyordum.Her an peşimdeydi.Aldığım nefesten bile haberdardı.Her adımımı takip ediyordu.Bu beni gerçekten korkutuyordu.