GİZLİ HAYRAN-19.BÖLÜM

6.3K 392 39
                                    

Selam.Bölümleri geciktirdiğimin farkındayım.Bunun için kusura bakmayın.Bundan sonra daha sık bölüm atmaya çalışıcam.Geciktirirsem anlayışla karşılamanızı rica ediyorum.Şimdiden teşekkürler.İyi okumalaaar...

Adamın söylediklerini idrak edemedim.Ne demek Tibet öldü?

Adam konuşmaya devam etti.

"Kübra seni görmeye geldi.İçeri geliyor." dedi ve odadan çıktı.

Adam odadan çıkınca Kübra içeri girdi.Gözleri kıpkırmızıydı ve şişmişti.

Yanıma yaklaştı ve eğildi.

"Mutlu musun?" dedi.

"Tibet nerede?" diye sordum bitkin bir ses tonuyla.

Kübra "O öldü." diye bağırdı.Daha sonra devam etti."O senin yüzünden öldü.Tibet senin yüzünden öldü." diye bağırdı.

"Ben bir şey yapmadım." diye bağırdım.

"Senin varlığın bile Tibet'in yokluğuna neden oldu kızım.Sen neyden bahsediyorsun hala?"

"Böyle olmasını ben istemedim.Kaçırılmayı ben istemedim.Bu halde olmayı ben istemedim.Tibet'in ölmesini de ben istemedim."

"Ama öldü." dedi ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.

Ben de gözyaşlarıma daha fazla engel olamadım.

Biraz önceki adam odaya girdi ve "Özcan Bey seni çağırıyor." dedi.

Odadan çıkıp adamı takip ettim.O şerefsizin olduğu odanın önüne geldiğimizde adam kapıyı iki kez tıklattı ve "Gel." sesini duyunca kapıyı açıp "Ceylin geldi efendim." dedi.Daha sonra bana içeri geçmem için yol verdi.

Kaşlarımı çatıp içeri geçtim ve o pisliğin olduğu masanın karşısında durup buz gibi bir ses tonuyla "Ne istiyorsun?" diye sordum.

"Seni bitkin gördüm.Canın bir şeye mi sıkkın?" dedi alaycı bir şekilde.

"Dalga geçmek için mi çağırdın beni?"

"Hiç eğlenceli değilsin.Neyse.Asıl konuya geliyorum.Tibet öldü." dedi sanki her gün olan bir şeymiş gibi.

Ona inanamayarak baktım ve "Bunu neden yaptın?" diye sordum.

"Canım istedi öldürdüm.Öyle olması gerekti öldürdüm.Sana ne bundan?Neyse.Konumuza dönelim.Annen bana geri dönüyor.Tibet öldüğüne göre ve annen geri döndüğüne göre seninle bir işim kalmadı.Şoförüm seni İstanbul'a götürecek.Bu arada sahte evliliğiniz de geçersiz.Yani hr şey eskisi gibi.Olması gerektiği gibi." dedi gayet basit bir olaymış gibi.

Oyun bitmişti.Bir süre tip tip ona baktım.Bakışlarımdan rahatsız olmuş olacak ki "Ne bakıyorsun kızım?Gitsene." dedi.

"Sen ne adi ne şerefsiz ne pislik bir adammışsın ya.Hatta adam falan değilsin sen.Şerefsiz." diye bağırdım.

Söyldiklerim karşısında sadece güldü ve "Bu da benim karakterim.Yapacak bir şey yok." dedi.

"Sende karakter ne gezer be.Karaktersiz." diye bağırdım.

Adamlardan biri içeri girdi ve kolumdan tutup beni dışarı çıkardı.

Daha sonra Özcan'ın bahsettiği şoför geldi ve "Gidiyoruz Ceylin Hanım." dedi.

Arabaya bindim.Döndüğümde polise her şeyi anlatıp annemi o adamın elinden kurtaracaktım.Tabi o pislik bunları hesaba katıp ona göre plan yapmıştır.

**********

Çok uzun süren ve içimi dışıma çıkaran bir yolculuğun ardından evimin önündeydim.Sokağa girdiğim anda gözyaşlarım bağımsızlığını ilan etmişti.

GİZLİ HAYRANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin