Kapitel 1

2.2K 37 3
                                    

Jeg tog min taske på ryggen og et æble i hånden. Jeg glædet mig helt vildt til at komme tilbage til skolen! Ikke misforstå mig, jeg hader skolen! Men efter en lang sommerferie skulle jeg endelig se Thor igen! Thor havde været i Belgien hele ferien og jeg i Jylland hos min mor.
"Farvel far" Råbte jeg igennem hele huset.
Jeg lukkede døren efter mig og gik ud til bussen, som sædvanlig kun ventede på mig. Jeg fandt mig en plads og tog mine høretelefoner i.

Endelig var vi her! Det føltes som 10 år at køre med den lorte bus, men hellere det end at gå. Jeg gik ind og fik øje på Thor, et kæmpe smil plantede sig på mine læber.
"THOOOOOR" Sagde jeg og løb hen i armene på ham.
Han tog armene rundt om mig og holdte mig tæt ind til sig.
"Hvor har jeg savnet dig" Mumlede han ned i min skulder.
Nej, mig og Thor er altså ikke kærester. Og virkelig, det bliver vi ikke! Han er og vil altid være min bedsteven!
Han trak mig lidt ud.
"Har du hørt det?" Spurgte han glad.
"Hvad?" Spurgte jeg.
"Vi skal gå i samme klasse!" Smilte han.
Jeg trak ham ind i et kram mere.
Mit smil forsvandt hurtigt da Anthon Edwards stod og kiggede på os. Thor gik hen og gav Anthon et kram. Han skulle bare tage Thor fra mig, den spade.
Anthon stod og kiggede på mig.
"(Dit efternavn)" Sagde han.
"Edwards" Sagde jeg irriteret.
Han smilte falsk og gik videre.
"(Dit navn), du bliver altså nød til at kunne enes med ham, du er min bedsteveninde og han er min bedsteven" Sagde Thor en smule irriteret.
"Thor, kan du ikke se hvor møg irriterende han er?" Spurgte jeg.
Han grinte, lagde sin arm om min skulder og så gik vi ellers ind i klassen. Thor og jeg satte os ned bagerst i klassen, så vi kunne sidde og hyggesnakke i timen, uden læren opdagede det.
Anthon kom ind i klassen og satte sig ved siden af Sarah, skolens bitch.
"Det er bare løgn" Hviskede jeg lidt for højt.
Alle kiggede ned på mig. Jeg vendte mig om mod Thor.
"Hvorfor sagde du ikke det?" Spurgte jeg, nok lidt irriteret.
Thor skulle lige til at svare da læren kom ind.

Ved godt Anthon og Thor ikke går i klasse sammen rigtigt, men det gør de i min historie😌

Bliver det godt igen? -CityboisWhere stories live. Discover now