Jeg vågnede ved at der røg en hånd i ansigtet på mig. Jeg åbnede øjnene, tak Anthon, perfekt måde at vågne på. Jeg tog min mobil, for at tjekke klokken. 12.00, shit man, jeg skulle mødes med Maddie om en time i Tivoli. Jeg sprang op af sengen. Jeg havde stadig sovet i den her irriterende stramme kjole hele natten. Jeg kiggede opgivende ned på gulvet, gav et skrig fra mig og hoppede op i sengen. Anthon satte sig op.
"Hvad sker der?" Spurgte han.
"Der er en edderkop på gulvet" svarede jeg.
Anthon rullede øjne, rejste sig og gik hen til 'edderkoppen'.
"Det mener du ikke seriøst vel?" Spurgte han.
"Jeg mener det helt alvorligt, den er jo pisse stor?" Sagde jeg.
"Det er jo bare hårnåle?" Sagde han og grinte.
"Anthon? Laver du sjov?" Spurgte jeg.
Han rystede på hovedet og satte sig tilbage i sengen. Jeg rejste mig og gik værelset rundt for at finde mine ting og sådan.
"Hvorfor har du så travlt?" Spurgte Anthon.
"Jeg skal mødes med Maddie i Tivoli om en time" Sagde jeg.
"I det tøj?" Grinte Anthon.
"Mmh ja? Har du måske aldrig set en, tage i tivoli i fest tøj?" Spurgte jeg.
Anthon grinte og kastede en tshirt og et par bukser hen til mig.
"Tag det på" Sagde han.
"Anthon, det behøver du altså ikk.." Sagde jeg.
"Tag det nu bare på" Sagde han og hoppede i et par bukser.
Jeg trak kjolen over hovedet, eller næsten. Indtil mit hovede var for stort så det sad fast. Jeg kunne høre Anthon stå og grine.
"Mhh, lidt hjælp måske?" Spurgte jeg.
"Selvfølgelig" Sagde han og kom hen til mig.
Anthon trak kjolen af og smed den på gulvet. Han kiggede op på mig igen, han bevægede sig tættere på mig, så vores læber kun var få centimer fra hinanden. Jeg trådte et skridt bagud og skyndte mig at tage det tøj på, som Anthon havde givet mig. Jeg tog min mobil og pung og smuttede ellers ud af døren, det skulle bare gå hurtigt. Jeg var nået et stykke hen af gaden, da jeg hørte en dør smække.
"(Dit navn) vent" råbte Anthon.
Jeg vendte mig om for at se hvad han ville.Hvad ville Anthon?
Spørg mig ikke hvorfor der kommer et kapitel ud klokken 02.30, når alle sover, men ja, min søvn fucker fuldstændig.
ESTÁS LEYENDO
Bliver det godt igen? -Citybois
Fanfic'Jeg trak ham ind i et kram mere. Mit smil forsvandt hurtigt da Anthon Edwards stod og kiggede på os. Thor gik hen og gav Anthon et kram. Han skulle bare tage Thor fra mig, den spade. '