Da timen var slut, tog Anthon min hånd og trak mig med ud.
"Hvad var det?" Spurgte han.
"Thor ringede" Sagde jeg og kiggede lidt ned.
"Så tog du den forhåbentligt?" Spurgte han.
"Jeg prøvede ligesom" Sagde jeg irriteret.
"(Dit navn), jeg prøvede bare at hjælpe dig" Sagde han irriteret og gik.
"Anthon.." Sagde jeg.
Han rystede på hovedet og gik videre.
"Jeg har heller ikke brug for din hjælp" Sagde jeg og gik tilbage i klassen.
Hvad lavede jeg dog? Jeg havde jo brug for hans hjælp. Jeg gik ud igen for at finde ham.
"Anthon?" Kaldte jeg.
Der var en der trak mig ind på drengetoiletet ligepludselig. Jeg skulle til at skrige, men da personen holdte mig for munden var det lidt svært. 'Den' trak mig med i en bås og låste. Først nu, kiggede jeg op og så det var Anthon.
"Anthon, hvad har du gang i?" Spurgte jeg.
"Ehh, jeg har måske gjort mig uvenner med en jeg ikke skulle være uvenner med, så nu er han efter mig og du gjorde det ret tydeligt hvor jeg var" Sagde Anthon.
Vi hørte skridt ude foran døren. Jeg skulle lige til at flække af grin, da Anthon tog sin finger op til min læbe. Jeg kunne ikk holde det ud længere, jeg flækkede af grin.
"Anthon er du derinde?" Der blev sparket på døren.
"Jeg hader dig" Mumlede Anthon.
"Hvis du ikke kommer ud nu, så smadre jeg døren" Var der en der sagde.
"Værsgo og prøv" Svarede Anthon flabet.
"Anthon, du er selv udenom hvis du får tæsk" Grinte jeg.
"Jeg kommer ind nu" Sagde ham udenfor.
"Vent, vi kommer ud nu" Sagde Anthon.
"Når jeg siger nu, så løber vi, okay?" Hviskede han.
Jeg nikkede. Han tog min hånd og låste båsen op.
"Nu!" Sagde han og trak afsted med mig.
Vi havde fyren lige bag os. Jeg kunne slet ikke løbe lige så hurtigt som dem. Da vi var udenfor skolen, var jeg fuldstændig færdig. Fyren var cirka 20 meter bag os.
"Anthon, jeg kan ikke mere.." sagde jeg.
Anthon stoppede op, kiggede bagud hurtigt og smed mig op på sine skulder.Da vi endelig var sluppet af med fyren, var vi i en eller anden park, jeg aldrig havde været før. Vi var også de eneste der var her. Anthon smed mig ned på græsset og smed sig selv forpustet ned ved siden af.
Da vi endelig var os selv igen, gik vi hen og købte is. Vi satte os hen på en bænk og spiste.
"Tag med mig til fest imorgen" Sagde Anthon pludselig.
"Hvad?" Spurgte jeg forvirret.
"Du hørte mig godt"
"Det tror jeg så ikke lige vi skal" Sagde jeg.
"Søde, det var ikke et spørgsmål" Smilte Anthon.
"Du er simpelthen så irriterende!" Grinte jeg.
"Så henter jeg dig klokken 18" Sagde han og forlod mig.
Drengen forlod mig i en park, helt alene, jeg aldrig havde været i før og jeg vidste ikke hvordan jeg skulle komme hjem.(LÆS LÆS LÆS)
Hej venner.
Jeg har overvejet at starte på en ny historie(Jeg sletter ikke den her overhovedet! Jeg har SÅ mange ideer til den og jeg føler jeg kun lige er startet! Jeg synes det her er den bedste historie jeg har skrevet indtil videre, så selvfølgelig fortsætter jeg!) men den histore ville være lidt en julehistorie. Den skulle handle om at dig og Thor møder hinanden til sådan noget i centeret hvor han skal spille julemand og du skal spille hans lille nisse og så udvikler jeres forhold sig så, fordi i skal rejse rundt i landet sammen og være sammen utrolig meget. Men ved ikke om jeg skal lave den? Skriv lige nede i kommentaren hvad i syntes. Og lige et spørgsmål mere: Hvis jeg skulle lave den, skal drengene så være kendte?
BẠN ĐANG ĐỌC
Bliver det godt igen? -Citybois
Fanfiction'Jeg trak ham ind i et kram mere. Mit smil forsvandt hurtigt da Anthon Edwards stod og kiggede på os. Thor gik hen og gav Anthon et kram. Han skulle bare tage Thor fra mig, den spade. '