Jeg drak det sidste af min sodavand. Anthon var gået op for at betale, hvilket han altså ikke havde behøvet.
"Kommer du?" Spurgte han imens jeg sad i mine egne tanker.
Jeg rejste mig og gik med ham ud."Hvad skal vi nu?" Spurgte jeg.
Anthon pegede op på en forlystelse.
Det her gik virkelig ikke.
"Anth, det tør jeg altså virkelig ikke" Sagde jeg.
"Du har jo mig og desuden, har jeg ikke hørt om nogle der er døde deroppe endnu" Sagde han.
"Nej, for jeg bliver den første" Sagde jeg.
"Kom nu. Hvis du dør sørger jeg for Bieber kommer til din begravelse" Sagde han.
"Deal!" Sagde jeg og gik med ham hen i køen.Bare ved tanken om at skulle derop fik mig til at ryste. Hvorfor gjorde jeg dog det her? Køen gik desværre hurtigt og vi sad nu i den, parat til at køre. Jeg havde aldrig rystet så meget før. Jeg greb Anthons hånd. Han flettede vores fingre sammen.
"Jeg passer på dig" Hviskede han.Den begyndte lige så stille at rulle.
"Anthon, jeg har fortrudt" Sagde jeg.
Anthon slap min hånd og lagde sin arm om mig. Han nussede lige så stille min arm. Den begyndte at køre og de små børn bag mig, tyssede på mig, fordi jeg skreg sådan, pinligt. Endelig var turen færdig, så jeg sprang ud. Puha, prøvede drengen at dræbe mig?Anthon kiggede på mig.
"(Dit navn) er du okay? Du er helt bleg" Sagde han.
Lige pludselig kunne jeg bare mærke det, jeg løb ud på toilettet og nåede det lige inden min frokost røg op.
Efter et par minutter da jeg stadig sad med hovedet nede i toilettet, var der en der tog fat i mit hår.
"Anthon.." Sagde jeg og satte mig ved siden af toilettet.
Han satte sig ved siden af.
"Hvad laver du dog på pige toilettet?" Spurgte jeg.
Anthon kunne ikke lade vær med at grine.
"Skal vi tage hjem?" Spurgte han.
YOU ARE READING
Bliver det godt igen? -Citybois
Fanfiction'Jeg trak ham ind i et kram mere. Mit smil forsvandt hurtigt da Anthon Edwards stod og kiggede på os. Thor gik hen og gav Anthon et kram. Han skulle bare tage Thor fra mig, den spade. '