Jeg låste døren og gik hen mod bussen, den holdte der faktisk da jeg var der. Jeg tjekkede ind med mit rejsekort og satte mig. Kort tid efter holdte den ude foran skolen. Jeg gik ind i min klasse og satte mig. Jeg sad med min mobil da Anthon kom hen til mig. Jeg smilte til ham. Han lænte sig frem for at kysse mig. Jeg fjernede mit hovede.
"Husk hvad vi talte om Anth" Hviskede jeg.
Anthon bed sig i læben og rystede på hovedet.
"Du ved jo godt.." Begyndte han.
Læren kom ind, Anthon rullede øjne og satte sig på sin plads.
Læren talte om et eller andet med at vi skulle ud til en anden skole og arbejde med dem. Kort tid efter blev døren slået op og Maddie kom ind.
"Hvad hedder det så Maddie?" Spurgte læren.
Maddie trak på skuldrene og satte sig ned. Læren rullede øjne af hende og fortsatte. Jeg kiggede hen på hende og grinte. Maddie var den type, der var fuldstændig ligeglad med skolen, men altså det var jo Maddie og sådan havde hun været siden vi startede, jeg tror faktisk Maddie og jeg, var de to elever han mindst kunne lide.
"Vi skal snakke" Sagde hun stille, men stadig højt nok til alle kunne høre det og kiggede på mig.
Læren hostede falsk.
Jeg kiggede hen på Anthon, han så virkelig koncentreret ud, jeg smilte, men det kunne han jo ikke se når han sad med ryggen til.
"(Dit navn)?" Spurgte læren.
Jeg kiggede op.
"Mmh?" Svarede jeg.
"Hørte du slet ikke hvad jeg sagde?" Sukkede læren.
"Jo self" Svarede jeg.
"Hvad snakkede vi så om?" Spurgte han.
Alle kiggede afventende på mig, jeg kiggede hen på Maddie, det hjalp ikke så meget da hun heller ikke havde hørt efter.
"At vi skal hen på en anden skole?" Sagde jeg.
Alle flækkede af grin.
"Det snakkede vi om for en time siden" Sagde læren.
Var der allerede gået en time?
"Hvis du ikke snart lærer at høre ordentligt efter, må jeg altså ringe til din far" Sagde han.
"Tro mig, det har du ikke lyst til" Sagde jeg.
"Var det en trussel (Dit navn)?" Spurgte læren.
Jeg kiggede på ham og grinte lidt over han tog det så seriøst.
"Kontoret nu" Sagde læren seriøst.
"Jeg har sku da ikke gjort noget forkert?" Svarede jeg.
"Nu" sagde læren bestemt.
Jeg rullede øjne og rejste mig. Jeg gik ud af klasseværelset. Døren gik op lidt efter og Anthon kom løbende ud.
"Hvad skal du?" Spurgte jeg.
"På toilet" Grinte han og lagde ekstra tryk på toilet.
Jeg grinte lidt af ham.
"Kom" Sagde han, tog min hånd og trak mig med ud.
"Anthon, de ringer til min far, hvis jeg ikke tager på kontoret" Sagde jeg.
"Mmh" Mumlede han.
Vi gik hen til et sted hvor der ikke var nogle.
Han plantede sine læber på mine.
"Efter skole?" Spurgte han da han trak sig.
Jeg nikkede.
"Held og lykke" Sagde han og slap min hånd.
Vi gik ind på skolen og hver vores vej.
DU LIEST GERADE
Bliver det godt igen? -Citybois
Fanfiction'Jeg trak ham ind i et kram mere. Mit smil forsvandt hurtigt da Anthon Edwards stod og kiggede på os. Thor gik hen og gav Anthon et kram. Han skulle bare tage Thor fra mig, den spade. '