Kapitel 29

891 26 8
                                    

Jeg vågnede op i Anthons arme. Åhh, det var fantastisk. Der var to uger til Thor kom hjem igen. Det ville sige det var søndag idag.
"Shit" Hviskede jeg.
Jeg rejste mig og tog noget tøj på. Anthon sov stadig da jeg var klar til at smutte.
"Anthon" Hviskede jeg og kyssede hans kind.
Han vendte sig om mod mig og åbnede øjenene.
"Går du?" Spurgte han overrasket.
"Jeg er nød til det. Jeg lovede min far at komme hjem i fredags og ja, jeg er stadig her" Sagde jeg.
Anthon tog min hånd.
"Skal jeg så ikke følge dig hjem?" Spurgte han.
"Det er nok bedst at jeg selv går hjem. Min far slår mig ihjeld i forvejen" Sagde jeg.
"Hvis han slår dig ihjeld, kan du jo blive nød til at blive her, så jeg kan passe på dig" Sagde Anthon og trak mig ned til sig.
"Anthon" grinte jeg.
"Vi ses imorgen" Sagde jeg og gav ham et kort kys inden jeg gik.

Jeg stod nu ude foran døren. Jeg ventede lidt med at gå ind, jeg orkede egentligt ikke at skulle have skæld ud nu. Jeg trak i håndtaget, der var låst. Jeg tog min nøgle frem og låste op. Var han slet ikke hjemme? Jeg tog mine sko af og gik ud i køkkenet. Der hang en sedl på køleskabet. /Hej skat. Jeg er nød til at tage til Jylland med arbejdet, så jeg er først hjemme mandag, vi ses snart\ stod der. Jeg smilte lidt for mig selv. Så kunne han jo ikke vide noget om, at jeg ikke havde været hjemme. Kort tid efter ringede det på døren. Jeg gik ud og åbnede og der stod Anthon. Jeg smilte til ham.
"Du glemte din taske" Sagde han og gav mig den.
Jeg tog imod den og smed den på køkkenbordet.
"Og så ville jeg tjekke om du var død, eller om jeg skulle lave projektopgave alene" Sagde han.
Jeg grinte og trak ham med ind.
"Han er slet ikke hjemme" Sagde jeg og lukkede døren.
"Såå, det vil sige vi stadig har en hel dag sammen" Sagde han.
Jeg nikkede. Min mobil ringede, det var Thor. Jeg gjorde tegn til at Anthon skulle være stille.
"Hey Thor" Sagde jeg,tog den op til øret og satte mig på køkkenbordet.
"Hey, hvad laver du?" Spurgte han.
"Årh, ikk nog.." Sagde jeg da Anthon afbrød mig.
"Hey Leif" Råbte Anthon.
"Jeg bad dig om at holde kæft" sagde jeg.
"Er du sammen med Anth?" Spurgte Thor.
"Vi laver projektopgave" løj jeg.
Anthon grinte og gik hen og stilte sig mellem mine ben.
"Så er det godt jeg snart kommer hjem, så jeg kan ødelægge jeres opgave fuldstændig" Grinte Thor.
Jeg grinte.
"Nåmen, jeg ville også bare sige hej. Jeg glæder mig til at se jer igen. Hils Anth" Sagde Thor.
Anthon kyssede mig på hagen, for at være irriterende.
"Vi ses Thor" Grinte jeg og lagde på.
"Du er så irriterende" Grinte jeg og lagde min mobil på bordet.
"Og du er sådan en god løgner. Så passer vi vel sammen" grinte han og tog fat under min numse, så han kunne løfte mig op.

Hey venner. 1000 tak for i stadig læser med! Jeg prøver at få skrevet så mange kapitler som muligt, men jeg har rigtig meget inspiration til min anden historie for tiden, så gå gerne ind og læs et par kapitler imens i venter, den hedder "You're all i need -Citybois"
Jeg vil også gerne lige sige, at de næste 3-4 dage kommer der ikke kapitler op, da jeg ikke er hjemme til at skrive.

Bliver det godt igen? -CityboisTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang