"Se dig dog for" Sagde jeg og tog mig på hovedet.
"Undskyyyld" Sagde Anthon.
"Anthon? Hvor meget har du drukket?" Spurgte jeg og satte mig op.
"Kom nu med ind og hav det sjooovt" Sagde han og rakte sin hånd ned til mig.
Han trak mig med ind og hen til baren.
"Anthon.." Sagde jeg.
Jeg havde nu ikke den største lyst til at drikke.
"Jeg giver lagkage, hvis du drikker med mig" Sagde Anthon.
Årh, selvom han er fuld, kan han stadig huske min kærlighed til lagkage.
"Aftale" Sagde jeg.
Anthon smilte og gav mig en drink mere.Efter et stykke tid, havde vi drukket en del, især Anthon. Altså jeg kunne idetmindste stadig gå på mine ben.
"Dans nu med mig smukkeeee" Sagde Anthon og væltede ud på dansegulvet.
"Anthon, jeg tror vi tager hjem nu"
"Jaaa, jeg gør som du siger, for jeg er en goood dreng" Sagde Anthon.
Jeg grinte og tog hans hånd.
"Kom Anth, jeg følger dig hjem" Sagde jeg og trak afsted med ham.Jeg fulgte ham op på hans værelse, hans familie var åbenbart ikke hjemme.
"Vi ses Anthon, jeg går nu" Sagde jeg og gik mod døren.
"Veeeeent" mumlede han ned i sin seng.
Jeg vendte mig om mod ham. Han kiggede op, åhh de øjne kunne jeg kigge i hele natten.
"Vil du ikke blive lidt?" Spurgte han.
"Mhh, jeg kan nok godt blive en halv time" Sagde jeg.
Anthon klappede på sengen, ved siden af ham. Jeg lagde mig i sengen ved siden af ham, Anthon lagde armen om mig og trak mig ind til ham.
Jeg lukkede øjnene og kort tid efter faldt jeg i søvn.Undskyld det blev så kort, men jeg lovede jer sådan set det her kapitel for 3 dage siden, men der er sket noget personligt i min familie, så der er nogle af os der ikke snakker sammen længere, så det har været lidt hårdt de sidste par dage. Men der kommer snart meget mere og det bliver snart sjovt!
YOU ARE READING
Bliver det godt igen? -Citybois
Fanfiction'Jeg trak ham ind i et kram mere. Mit smil forsvandt hurtigt da Anthon Edwards stod og kiggede på os. Thor gik hen og gav Anthon et kram. Han skulle bare tage Thor fra mig, den spade. '