"Nu hænger du desværre på mig de næste 3 måneder" Sagde Anthon og satte sig overfor mig.
Vi sad og skulle lave denne her opgave, to og to, da Thor ikke er her måtte jeg jo være sammen med Anthon.
"Jeg overlever nok" Sagde jeg.
"Såå har du hørt fra Thor?" Spurgte han.
"Ikke endnu, han vil jo nok godt lige pakke ud og han skal jo også i skole på et tidspunkt, hvad med dig?" Spurgte jeg.
"Han skrev en kort besked igår" Sagde Anthon.
Jeg kiggede lidt ned, hvorfor skrev han til Anthon og ikke mig?
Anthon løftede min hage op med hans finger.
"Hey, han skal nok skrive" Smilte han.
Jeg smilte til ham, han var nu sød nok når han ikke var pisse irriterende. Anthon har to sider, enten er han virkelig sød og kærlig, ellers så er han bare en møghamrende irriterende møgunge, der mener han er bedre end alle andre."Fik du skæld ud igår?" Spurgte Anthon ligepludselig imens vi arbejdede med opgaven.
"Det kan man vidst godt sige" Sagde jeg.
Anthon kiggede afventende på mig, som om han var klar til at jeg fortalte videre.
"Først blev han sur fordi han troede der var noget imellem os, så blev han sur over at jeg stak af fra timen og så kom jeg til at fortælle ham, at jeg ikke ville være dyrlæge" Sagde jeg.
"Altså troede han der var noget imellem os to?" Spurgte Anthon.
Jeg nikkede. Anthon sad og kiggede lidt, inden han rystede på hovedet. Læren kom ud til os.
"Kommer i med ind i klassen?" Spurgte han.
Vi rejste os og gik ind og satte os.Læren stod og fortalte en hel masse, som jeg ikke rigtig hørte efter hvad var. Min mobil vibrerede nede i lommen, jeg tog den forsigtig op under bordet, så læren ikke så det. Thor ringede!
"Undskyld, må jeg gå på toilet?" Spurgte jeg læren.
"Du må vente til timen er ovre" Sagde læren.
Anthon kiggede forvirret hen på mig. Alle vidste jeg ikke skulle på toilet i timen.
"Undskyld, men det ser ud som om inspektøren leder efter dig ude på gangen" Sagde Anthon til læren.
Den dreng har lige redet alt! Læren gik hen af gangen. Da der var fri bane, gjorde Anthon tegn til jeg skulle løbe.
"Jeg takker dig senere" Hviskede jeg da jeg gik forbi ham.
Jeg løb ud på toilettet og hev min mobil frem. Jeg prøvede at ringe ham op igen, uden held. Efter jeg havde ringet ham op et par gange, gav jeg op og satte mig tilbage i klassen. Nu ringede Thor endelig og så kunne jeg ikke engang få lov til at snakke med ham, fuck hvor fedt!
Hvad mon Thor ville?😏
VOUS LISEZ
Bliver det godt igen? -Citybois
Fanfiction'Jeg trak ham ind i et kram mere. Mit smil forsvandt hurtigt da Anthon Edwards stod og kiggede på os. Thor gik hen og gav Anthon et kram. Han skulle bare tage Thor fra mig, den spade. '