"Forhelvede Anthon, det her var 100p planlagt" Mumlede jeg for mig selv.
Jeg ringede Anthon op for tredje gang. Han tog den stadig ikke. Jeg kiggede på min mobil, jeg kunne vel altid bruge GPS'en i mobilen. Et ubesvaret opkald fra Thor! Jeg skyndte mig at ringe ham op igen, han tog den selvfølgelig ikke. Min mobil ringede, THOR, jeg skyndte mig at tage den.
"Thor!" Sagde jeg.
"Heeeey" Sagde han.
"Årh Tholle, hvor er jeg glad for at høre din stemme!" Sagde jeg.
"Ilm, hvad laver du?" Spurgte han.
"Thor! Du bliver nød til at hjælpe mig! Anthon fik mig hen i en eller anden park, jeg aldrig har været i før. Hvordan skal jeg dog finde hjem?" Spurgte jeg.
"Nåå, parken" Grinte Thor.
Thor forklarede mig vejen hjem.
"Hvis du snakker med Anthon, så fortæl ham han er en stor idiot" Sagde jeg.
Thor grinte.
"Men jeg smutter nu, jeg skal til og i skole. Jeg ville bare sikre mig at du var okay" Sagde han.
"Tak fordi du ringede" Smilte jeg ind i telefonen.
Jeg sagde farvel til Thor og fortsatte hjem. Da jeg kom hjem kiggede jeg på klokken, jeg havde kun lige fået fri nu. Godt min far ikke var her, så havde han nok slået mig ihjeld.Jeg satte mig op på mit værelse og tændte min pc. Min mobil ringede, Anthon. Jeg tog min mobil.
"Hva så, er du kommet hjem?" Grinte han.
"Du er bare en idiot" Sagde jeg.
"Men ja, Thor hjalp mig" Sagde jeg.
"Så han ringede?" Spurgte Anthon.
"Ja!" Svarede jeg.
"Så var det altså derfor han kaldte mig en idiot da vi snakkede" Sagde Anthon.
"Ringede han til dig?" Spurgte jeg skuffet.
Han sagde jo han skulle i skole, løj han?
"Nej jeg ringede til ham, faktisk for at få ham til at ringe til dig, men det havde han jo gjort iforvejen.." Sagde Anthon.
"Årh Anth, tusinde tak! Det er nok det sødeste du noglesinde har gjort for mig" Sagde jeg.
"Jeg må smutte, vi ses imorgen ikk?" Spurgte han.
"Klokken 18" Sagde jeg.
"Vi ses" Sagde han og lagde på.
Jeg lagde min mobil på sengen, men tog den hurtigt op igen.
Hvor havde han mon mit nummer fra? Jeg havde altså ikke givet ham det. Jeg tastede hans nummer ind, som han lige havde ringet fra.
"Hvad så?" Spurgte han da han tog den.
"Hvor har du mit nummer fra?" Spurgte jeg.
Anthon grinte.
"Ringede du bare for at spørge om det?" Spurgte han.
"Anthon jeg mener det faktisk" Sagde jeg.
"Jeg har mine forbindelser" Sagde han.
"Årh, hvor er du dog irriterende" Sagde jeg.Lavede enlig bare kapitlet for at kunne fortælle jer at min nye historie er kommet op, den hedder: All i want for christmas is you -Thor Farlov
I kan finde den inde på min profil :))
YOU ARE READING
Bliver det godt igen? -Citybois
Fanfiction'Jeg trak ham ind i et kram mere. Mit smil forsvandt hurtigt da Anthon Edwards stod og kiggede på os. Thor gik hen og gav Anthon et kram. Han skulle bare tage Thor fra mig, den spade. '