Kapitel 20

1K 24 7
                                    

Jeg troede aldrig den her dag skulle komme. Altså at jeg skulle til fest med Anthon, hvad lavede jeg dog? Jeg åbnede mit skab, så meget tøj, men alligevel intet at tage på. Jeg ringede til min bedsteveninde Maddie.
"Det Maddi" Sagde hun ind i mobilen.
"Mad, jeg har brug for din hjælp" Sagde jeg.
"Hvad så?" Spurgte hun.
"Du kan godt huske Anthon ikk? Thors gode ven" Sagde jeg.
"Jo Anthon, han er da for lækker til man kan glemme ham" Grinte hun.
"Han har inviteret mig til fest iaften" Sagde jeg.
"(Dit navn), tager du pis på mig?" Spurgte Maddie.
"Nej" Sagde jeg.
"Holy shit, du er jo mega heldig! Men jeg forstår ikke, hvad problemet er så?" Spurgte hun.
"Jeg har intet tøj at tage på" Sagde jeg.
"Du kommer over, lige nu!" Sagde Maddie.
"Rolig Mad, der er flere timer til endnu" Grinte jeg.
"Vi har en masse vi skal have gjort ved dig og jeg skal også have alle detaljer om hvordan han spurgte dig, ses om lidt bby" Sagde hun og lagde på.
Jeg hoppede i noget hurtigt tøj, tog en bolle i hånden og smuttede ellers over til Maddie.
Da jeg kom over til hendes hus, gik jeg bare ind. Mig og Maddie var nærmest som søstre, så vi gik bare ind hos hinanden.
"Hej Mad" Sagde jeg og gav hende et kram.
"Fortæl alt lige nu, jeg troede du hadet ham?" Spurgte hun.
"Det gjorde jeg også.." Sagde jeg.
"Gør stadig" Rettede jeg.
Jeg fortalte Maddie om alt hvad der var sket de sidste par dage. Maddie krøllede mit hår, lagde makeup på mig og vi hyggede bare pisse meget.
"Jeg skriver lige til Anthon, han skal hente dig her istedet" Sagde Maddie og tog sin mobil frem.
Imens Maddie skrev til Anthon, hoppede jeg i kjolen.
"Anthon kommer ikke til at kunne holde fingrene fra dig" Sagde hun.
Vi fik grineflip og stoppede først igen, da det ringede på. Jeg rettede hurtigt på mit hår og kjole.
"Hvordan ser jeg ud?" Spurgte jeg.
"Du er fucking smuk! Jeg ville gerne give dig et kram, men det ville krølle kjolen" Grinte hun.
"Tak for alt Mad" Sagde jeg.
"Tivoli imorgen? Jeg skal have alt afvide" Spurgte hun.
"Aftale" Sagde jeg og gik ned.
Jeg trak lige vejret en ekstra, inden jeg åbnede døren.

Grunden til jeg ikke har lagt noget ud i lidt tid, er fordi at nu hvor det er december, fokusere jeg lidt mere på min julehistorie(All i want for christmas is you -Thor Farlov)

Bliver det godt igen? -CityboisDonde viven las historias. Descúbrelo ahora