Anthon løb op til mig.
"Jeg følger dig derned" Sagde han.
"Anthon, det behøves altså ikk" Sagde jeg.
Jeg ville helst bare afsted uden ham..
"Jo, kom nu inden vi kommer for sent til toget" Sagde han, tog min hånd og trak mig med.
"Anth?" Sagde jeg.
"Mmh?" Svarede han.
"Det er virkelig umuligt at slippe af med dig" Grinte jeg.
Anthon grinte og stoppede op foran stationen. Vi stod i et par minutter og ventede på toget.
"(Dit navn)?" Spurgte Anthon.
Jeg kiggede hen på ham.
"Anthon?" Spurgte jeg.
"Du må altså undskylde det der skete før.." Sagde han og kiggede ned.
"Anthon, det er altså ikke fordi.." Mere nåede jeg ikke at sige før toget kom.Vi stod lige inde i toget og sagde ikke noget.
"Du er ikke sur vel?" Spurgte Anthon.
"Det er lidt svært at være sur på dig, når jeg ikke har mulighed for at være sur på dig" Grinte jeg.
"Kom, vi skal af nu" Grinte Anthon og trak mig med ud.Jeg stod og ventede på Maddie inde i Tivoli, som vi havde aftalt.
Jeg ringede for 5 gang til hende. Endelig tog hun den!
"Mad, hvor bliver du af?" Spurgte jeg.
"Hvad mener du?" Spurgte hun.
"Vi skulle i Tivoli klokken 13?" Sagde jeg.
"Åhh, det har jeg glemt. Jeg er virkelig ked af det, men jeg her simpelthen så ondt" Sagde hun.
"Det er okay.." Sagde jeg.
"Undskyld smukke, vi gør det en anden dag" Sagde hun.
"Vi ses Mad" Sagde jeg og lagde på.
Jeg ringede til Anthon. Han tog den med det samme.
"Hvad så?" Spurgte han.
"Hvad laver du?" Spurgte jeg.
"Jeg går bare lidt rundt på strøget, er Maddie ikke kommet?" Spurgte han.
"Nej, hun har lige aftalt. Må jeg komme?" Spurgte jeg.
"Du har lige brug penge på at komme ind i Tivoli. Jeg kommer til dig" Sagde han og lagde på.
Århh, hvad er der sket siden han er så sød? Hvor er vores had til hinanden blevet af?
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Bliver det godt igen? -Citybois
Фанфик'Jeg trak ham ind i et kram mere. Mit smil forsvandt hurtigt da Anthon Edwards stod og kiggede på os. Thor gik hen og gav Anthon et kram. Han skulle bare tage Thor fra mig, den spade. '