Kapitel 14

1K 28 2
                                    

Thors synsvinkel:
Jeg kom ud fra toilettet, jeg kiggede efter Anthon. Han stod bare og kiggede ned, ham kom jeg virkelig også til at savne! Jeg kiggede hen mod døren, hvor (Dit navn) stod med tåre i øjenene. Jeg rystede på hovedet, var hun her virkelig? Hun kiggede op og fik øje på mig. Hun løb hen og sprang i armene på mig, jeg lagde mine arme om hende. Jeg har aldrig været så glad for at se hende før.
"Undskyld Thor" Mumlede hun ned i min skulder.
"Tænk ikke på det" Sagde jeg.
(Dit navn) trak sig ud af krammet.
"Jeg er virkelig ked af det!" Sagde hun.
"Det er okay" Sagde jeg og klemte hendes hånd.
Vi gik hen til Anthon, så vi kunne nyde den sidste tid sammen alle tre.

Der blev råbt i højtaleren at dem der skulle med mit fly, skulle gøre sige farvel nu. Det her var jeg jo ikke klar til! Jeg trak Anthon ind i et kram.
"Jeg kommer fandme til at savne dig Leif" Sagde han.
"Lige over Anth" Mumlede jeg imens jeg kæmpede for at holde mine tåre inde.
"Sørg lige for at (Dit navn) ikke kysser for mange fyre ikk" Sagde jeg og smilte.
"Det lover jeg" Grinte han.
Jeg trak (Dit navn) ind i et langt og varmt kram. Efter vi havde stået sådan i 5 minutter, gav jeg slip selvom jeg ikke rigtig havde lyst.
"Du skal nok klare dig, det ved jeg du gør!" Sagde jeg og trak hende ind i endnu et kram.

"Jeg sender en ønskeliste til jul" Sagde jeg og smuttede fra dem.
Inden jeg gik på flyet, kiggede jeg tilbage på dem, Anthon stod med armen om hende, hvis han ikke passede ordentligt på hende, så kunne han få nogle bølle bank!

Der kom sørme lige et ekstra kapitel:))

Bliver det godt igen? -CityboisМесто, где живут истории. Откройте их для себя