Kapitel 28

827 24 4
                                    

Anthon stod og var ved at bestille pizza. Jeg sad bare og ventede. Anthon vendte sig om og gik hen imod mig. Jeg begyndte at smile helt vildt.
"Anth!" Var der en pige der sagde.
Anthon stoppede op og gik hen til hende. Mit smil forsvand hurtigt. Anthon smilte og gik hen og kyssede hende på kinden. Var de kærester eller hvad? For hvis de var, var han en kæmpe idiot. Jeg kiggede lidt ned og rejste mig så og gik ud. Jeg sparkede til en sten, den skulle bare dø, jeg tog den op og hamrede den ned i jorden. Jeg kiggede ind, Anthon stod stadig og snakkede med hende. Endelig kom Anthon ud med pizzaen, uheldigvis var pigen også med.
"(Dit navn)?" Spurgte Anthon.
"Mmh?" Mumlede jeg.
"Stef spurgte om hun måtte komme med, er det okay?"  Spurgte han.
Ville han nu også have hende med?
"Beklager, der er hverken plads eller pizza nok" Smilte jeg falsk, tog Anthons hånd og begyndte at gå.
Anthon sendte hende et undskyldende blik, hvilket fik mig til at gå hurtigere.
Vi kom hurtigt hen til Anthons hus, uden nogle af os snakkede sammen. Vi sad ved bordet og spiste pizzaen, stadig uden at snakke.
Da vi var færdige, satte vi os ind på Anthons seng og så en film. Jeg kunne mærke, han sad og kiggede på mig.
"(Dit navn), hvad er der galt?" Spurgte han og tog mine hænder.
"Ikk noget" svarede jeg.
"Det kan jeg jo se der er. Du har været sådan siden, vi mødte Stef.. " begyndte Anthon.
"Vent, du er ikke jaloux på hende vel?" Grinte Anthon.
"Er det så tydeligt?" Spurgte jeg.
Anthon stoppede med at grine og trak mig ind til ham.
"Jeg vil love dig, at Stefanie og jeg er ikke mere end venner overhovedet. Du er jo min drømmepige.." Sagde Anthon.
Jeg vendte mig om mod ham.
"Jeg har ikke noget imod i er sammen, det skal jeg ikke bestemme. Jeg vil jo bare have dig for mig selv idag.." Sagde jeg.
Anthon smilte og kyssede mig. Et lang og dejligt kys. Det var perfekt.

Bliver det godt igen? -CityboisOnde histórias criam vida. Descubra agora