Kapitel 11

1.1K 30 2
                                    

"Såå, hvornår rejser du?" Spurgte jeg imens jeg fulgtes med Thor hjem.
"På fredag" Sagde han.
"Så har vi jo kun 3 dage tibage sammen mumlede jeg.
"Det er jo ikke fordi jeg er væk for altid" Mumlede han.
"Thor?" Spurgte jeg.
Han kiggede op.
"Vil du ikke med hjem til mig og sove?" Spurgte jeg.
"Jeg ved ikke rigtig" Sagde han.
"Kom nu Thor, vi må nyde de sidste dage vi har sammen og så kan vi jo glo Netflix hele natten ligesom vi plejer at gøre" Sagde jeg.
"Okay så" Grinte Thor.

Jeg åbnede døren til mit hus og gik med Thor ind. Min far begyndte helt at smile da han så Thor. Min far kom hen og gav Thor et kram.
"Ehm Thor, du kommer bare når min far er færdig med at overfalde dig" Jeg begyndte at gå op af trapperne.
Thor havde også ligesom været som en søn for min far, så han havde det også lidt som om han skulle miste sin søn, men helt ærligt, han overtager jo Thor? Thor skulle være sammen med mig og ikke min far! Jeg lagde mig i min seng og tændte for Netflix, jeg kunne ligeså godt se pretty little liars imens jeg ventede.

Thor kom op og lagde sig ved siden af mig, han så ikke ud som en der havde noget imod vi så det.
"Thor.." Sagde jeg.
"(Dit navn)?" Spurgte han.
"Jeg er altså ikke sikker på jeg kan undvære dig i så lang tid" Sagde jeg.
Thor trak mig ind i et kram.
"Nej helt seriøst Thor, jeg mener det! Vi har været sammen hver eneste dag, næsten hele vores liv og nu skal jeg ikke se dig i tre måneder?" En tåre løb ned af min kind.
"Søde, du har Anthon.." Sagde Thor.
"Anthon er ingenting i forhold til dig!" Sagde jeg.
"Jeg kommer jo tilbage, jeg kommer også til at savne dig helt vildt, men der er ingen af os der kan gøre noget, ellers har vi jo skype" Sagde Thor.
"Du kan jo ikke finde ud af skype.." Sagde jeg.
"Du har stadig 3 dage til at lære mig det" Sagde Thor og puffede til mig.
Jeg grinte og så, så vi ellers PLL videre.

Min far bankede på min dør.
"Tager i ikke hen og køber noget McD? Jeg gider ikke lave mad idag" Smilte min far.
Jeg kiggede op på Thor der nikkede. Vi rejste os og gik ned og tog sko på.

"Hvad sker der for din far?" Spurgte Thor da vi kom ud.
"Hvad mener du?" Spurgte jeg.
"Han har altid været sådan et sundhedsvæsen og gået rigtig meget op i altid selv og lave maden og nu beder han os om at hente maden?" Spurgte Thor.
Jeg grinte, men holdte hurtigt op.
"Thor!" Sagde jeg.
Thor kiggede spørgende på mig.
"Jeg har glemt penge" Sagde jeg og løb tilbage.

Glæd jer, det bliver sjovere i næste afsnit! Jeg regner med at skrive en masse kapitler i weekenden :))

Bliver det godt igen? -CityboisTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang