Hey venner, da jeg snart ikke har skrevet noget i 3 måneder, så synes jeg lige i skal læse det sidste kapitel, så i kan huske sådan noglelunde hvor vi er, men som sagt er det her sidste kapitel for nu, måske der kommer en 2er på et tidspunkt hvis i gider læse det
Jeg fulgtes med Anthon hjem til ham. Jeg havde ikke været hjemme hele ugen og min far var møg ligeglad, såå hvorfor ikke sove hos Anthon en gang mere? Anthon tog min hånd og kiggede op på mig.
"Er du okay?" Spurgte han.
Jeg nikkede og smilte. Anthon kyssede mig på panden og låste døren op. Jeg gik ind på Anthons værelse og smed mig i hans seng. Anthon kom ind lidt efter og lagde sig ved siden af mig. Han lå og kiggede på mig i lang tid.
"Hvor lang tid er det meningen jeg skal ligge og vente?" Grinte jeg.
Anthon grinte og plantede sine læber på mine. Han trak sig efter lidt tid.
"Nu hvor alt er i orden med Thor, kan vi så?" Spurgte Anthon.
"Jeg ved ikk.." Sagde jeg og kiggede væk.
Anthon drejede mit hovede om mod ham igen.
"Vi kan lave en aftale. Hvis Thor og jeg går videre imorgen, så bliver vi officielle og hvis ikk så bliver det sådan her" Sagde Anthon.
"I går alligevel ikke videre" grinte jeg.
"Så har vi vel en aftale" Sagde Anthon.
Jeg grinte og lagde mit hovede på hans bryst. Jeg lukkede øjnene og faldt så i søvn.Næste morgen vågnede jeg ved at min mobil vibrerede. Jeg kiggede på klokken. 07.40
Shit vores bus kommer om 10 minutter. Jeg ruskede lidt i Anthon for at vække ham.
"Anthon, vi har sovet alt for længe!" Sagde jeg.
"Mmh" Mumlede han.
"Vi kommer for sent" Sagde jeg og rejste mig.
"Vi kunne også bare ligge her istedet for at tage i skole" Sahde han.
"Vi har allerede været væk fra skolen 3 ud af 4 dage i denne her uge" Sagde jeg.
Anthon satte sig op.
"Okay mor" mumlede han.
Jeg rullede øjne og grinte af ham.
Vi fik gjort os klar og løb ned mod bussen. Den kørte lige foran os, rip(vil godt lige nævne jeg skrev det her stykke da det var populært at skrive rip).
"Så må vi jo bare gå" Grinte Anthon.
"Du synes altså det er sjovt?" Grinte jeg.
Anthon tog min hånd og flettede vores fingre sammen.
"Så har jeg jo mere tid sammen med dig alene" Hviskede han.
Aww.Vi nåede endelig op til skolen, kun en halv time forsinket. Vi stod ude foran døren til vores klasse.
"Klar til at få ballade?" Grinte Anthon.
Jeg nikkede. Anthon slap min hånd, kyssede min kind og åbnede så døren.
"Hvorfor kommer i først nu?" Spurgte læren.
Anthon og jeg fik øjenkontakt og flækkede så af grin. Alle kiggede bare forvirret på os.
"Sæt jer" Sagde læren.
Vi satte os ned og kæmpede stadig med at styre vores grineflip.
"Okay. Som jeg var ved at sige før så skal vi arbejde i grupper, det var jo meningen at Anthon og (dit navn) skulle være i gruppe sammen, men det tror jeg vidst ikke er en god ide alligevel, så jeg laver lige hurtigt grupperne om" Sagde læren.
Jeg tog min hånd op til munden for at holde mit grin tilbage. Jeg kiggede ned i bordet for ikke at få øjenkontakt med Anthon. Læren råbte grupperne op. Jeg kom i gruppe med Teo og to andre drenge. Jeg tog min computer og gik med drengene ud. Vi fandt en plads og begyndte så at arbejde på vores opgave.
"Hvad sker der lige med dig og Anthon?" Hviskede Teo og grinte.
Jeg smilte bare helt vildt og trak på skuldrene. En besked poppede op på min Facebook.
"Kom" -Anthon Edwards Knudtzon.
"Jeg skal sku ikke have mere ballade" -(Dit navn)
"Ej kom nu, det er sjooovt" -Anthon Edwards Knudtzon.
"Så kom her" -(Dit navn)
"Kommer nu så hahah" -Anthon Edwards Knudtzon.
Den dreng er syg i hovedet. Efter et par minutter kom Anthon gående over mod os.
"Hva så, er det her drengegruppen?" Spurgte han og hentydet til jeg var den eneste pige.
"Hvad laver du her Anth?" Grinte Teo.
"Kopierer jeres opgave" Grinte Anthon og satte sig ved siden af mig. Han lagde sin arm om mig og kyssede mig i nakken.
"Du er syg" Hviskede jeg.
"Så har vi jo noget til fælles" Hviskede han.
Jeg slog ham på armen og grinte.
"Anthon!" Råbte vores lærer.
"Fuck!" Hviskede han og rejste sig.
"Nåå vi ses venner, det var hyggeligt" Sagde Anthon og gik.
Jeg rystede på hovedet. Jeg kunne mærke Teo sad og kiggede på mig. Jeg kiggede op på ham. Teo hævede sit ene øjenbryn og nikkede hen mod Anthon. Jeg trak på skuldrene og grinte. Vi lavede vores opgave færdig og gik ind i klassen igen. Jeg satte mig på min plads og tændte min computer og rullede igennem Facebook. Jeg kunne høre at læren spurgte Anthon om han ikke ville gå ned og hente nogle opgaver på kontoret, ja jeg overhørte alt hvad der havde med Anthon at gøre. Jeg rullede videre indtil der kom en og klappede min computer sammen. Jeg kiggede irriteret op, men smilte så da jeg så det var Anthon.
"Vil du med?" Hviskede han.
Jeg nikkede og gik med ham ud. Anthon tog min hånd og flettede vores fingre sammen. Han gik den modsatte vej end kontoret.
"Anthon?" Spurgte jeg.
"Shh" Hviskede han.
"Anthon, du går den forkerte vej!" Råbte læren efter os.
"Hvorfor skal han hele tiden være efter mig?" Spurgte Anthon irriteret.
Vi vendte om og gik ned mod kontoret.
"Men jeg skal altså stadig snakke med dig" Sagde han og kiggede alvorligt på mig.
"Frikvarteret?" Spurgte jeg.
Anthon bed sig i læben og overvejede det lidt.
"Okay fint" Sagde han og gik hen mod kontoret.
Han vendte hurtigt om og gik tilbage til mig.
"Vi har ikke flere frikvartere tilbage" Sagde han.
Jeg grinte.
"Efter skole så?" Spurgte jeg.
"Jeg skal hen og øve med Thor" Sagde Anthon.
"Toiletterne om 7?" Spurgte jeg.
"Deal" Sagde han og gik tilbage mod kontoret.
Jeg smilte og gik ud på toilettet. Jeg fandt en bås og lukkede mig selv ind. Jeg lænte mig op af væggen og kiggede lidt ned.
"(Dit navn)?" Spurgte Anthon.
"Jeg er herinde" Sagde jeg.
Anthon åbnede forsigtigt døren og gik ind. Anthon smilte helt vildt.
"Nej Anthon" Grinte jeg.
"Hvad?" Grinte han.
"Jeg ved hvad du tænker og du kan godt glemme det" Sagde jeg.
Anthon grinte og kiggede op på mig.
"Du valgte selv vi skulle være herinde" Grinte han.
Jeg rystede på hovedet og smilte. Anthon trak mig ind i et kram. Jeg lagde mit hovede på hans skulder.
"Jeg ville ønske jeg kunne stå sådan her med dig overalt, foran vores venner, uden at skulle skjule noget som helst" Hviskede Anthon.
"Jeg har det på samme måde, men lige nu bliver du altså nød til at koncentrere dig om xfactor" Sagde jeg.
Anthon trak sig lidt.
"Jeg vil ikke være med i X-Factor uden dig" Sagde han og tog sin hånd op til min kind.
"Du ryger alligevel også ud" Sagde jeg.
"Gu gør jeg ej" grinte han.
Jeg nikkede.
"Skal vi væde?" Spurgte jeg.
Anthon nikkede.
"Hvad vædder vi om?" Spurgte jeg.
Anthon kiggede lidt ned i gulvet, nok fordi han tænkte. Han kiggede op og smilte helt.
"Hvis vi går videre, så bliver vi to kærester og hvis ikk, så gør vi som du vil" Sagde han.
Jeg grinte lidt.
"Deal!" Svarede jeg.
Anthon smilte, lænte sig frem og kyssede mig.Jeg var på vej ind i X-Factor studiet. Der bibbede en besked ind på min mobil.
"Jeg kan se dig" -Anthon.
Jeg vendte mig om, ingen Anthon. Der var en der prikkede mig på skuldrene. Jeg vendte mig om og forventede enlig at det var Anthon, men der stod Thor. Jeg sprang et skridt tilbage af chok. Thor grinte.
"Det var måske ikke mig du kiggede efter?" Spurgte han.
Jeg grinte, slog ham blidt på armen og gav ham et kram.
"Men jeg tror nu hellere du vil sige hej til min gode ven der er pisse nervøs over ikke at komme videre" Grinte Thor.
"Hvor er han?" Grinte jeg.
Thor vendte sig om og pegede over mod ham, han stod og snakkede med en dreng på vores alder. Jeg gik over og krammede ham bagfra.
"(Dit navn)? Er du her allerede?" Spurgte Anthon.
"Du har sku da lige sms'et mig" grinte jeg.
Anthon kiggede hen mod Thor, jeg kiggede så hen på Thor der stod og flækkede af grin. Anthon lagde sin arm om mig.
"Men jeg er glad for du allerede er her" Hviskede han.
"Jeg tror bare lige jeg lader jer være" Grinte den anden dreng og gik.
"Forstyrrede jeg?" Spurgte jeg.
Anthon rystede på hovedet og kyssede mig på kinden.
"Du kom på det helt perfekte tidspunkt" Hviskede han.
"Jeg har skaffet en plads til dig ved Thors familie, er det okay?" Spurgte han.
"Det er perfekt" Sagde jeg og smilte.
"Du er perfekt" Hviskede han.
Han plantede sine læber på mine. Thor hostede falsk.
"Anth, vi skal om bagved nu" Sagde Thor.
Anthon rullede øjne.
"Jeg følger hende lige ned til sin plads, så kommer jeg" Sagde Anthon.
Thor nikkede og gik om bagved. Anthon tog min hånd og vi gik hen til Thors familie. Jeg satte mig ned og Anthon gik om til Thor.
"Er han nervøs?" Spurgte Ulla.
"Hvem?" Spurgte jeg forvirret.
"Thor" Grinte hun.
"Nåå. Ja lidt, men ikke ligeså meget som Anthon" Sagde jeg og smilte lidt for mig selv.
"I er søde sammen" Smilte Ulla.
"Hvad mener du?" Spurgte jeg.
"Jeg har gennemskuet jer for længst" Grinte hun.
Jeg smilte lidt, ups.Der var pause nu, Anthon og Thor gjorde det virkelig godt! Jeg gik rundt og ledte efter dem ude bagved. Der var en der tog fat i min hånd og trak mig med ned i garderoben. Jeg vendte mig om og så Anthon. Han trak mig ind til sig.
"Hvad synes du?" Hviskede han.
"I gjorde det okay" Sagde jeg.
Jeg kunne jo ikke stå og sige de var helt fantastiske.
"Okay?" Grinte Anthon.
Jeg nikkede og smilte.
"Okay nok til at gå videre?" Spurgte han.
"Det tror jeg ikk du skal regne med" Grinte jeg.
Anthon grinte og trak mig ind i et kram.
"Vil du med hjem til mig senere?" Hviskede han.
"Ja selvfølgelig, du får brug for en til at trøste dig" Grinte jeg.
"Du er så dum" Grinte Anthon og kyssede mig på panden.
"10 minutter, alle bedes finde deres plads igen" Blev der råbt i højtaleren.
"Jeg bliver nød til at gå" Sagde Anthon og tog min hånd.
Jeg nikkede.
"Skal jeg følge dig ned?" Spurgte han.
"Jeg tror godt jeg selv kan finde det" Grinte jeg.
"Er du sikker?" Spurgte han og klemte min hånd.
Jeg grinte, gav ham et hurtigt kys og gik så ned og fandt mig en plads.De begyndte at råbe op hvem der gik videre. Der var nu kun tre tilbage.
"Og den sidste der går direkte videre er.... CITYBOIS!!!!" Råbte hun.
Jeg sprang op. Jeg var så stolt! Jeg havde allermest lyst til bare at løbe op og kramme dem, men det kunne jeg jo ikk.. Jeg satte mig ned igen, jeg kiggede hen på Ulla, hun smilede over hele ansigtet. Da hun så jeg kiggede på hende trak hun mig ind i et kram.
"De havde ikke klaret det uden dig" Hviskede hun.
Jeg smilte stort og klemte til. Resten af showet var fuldstændig ligegyldigt, jeg glædet mig bare til at komme om til drengene!Med det samme showet sluttede rejste jeg mig og gik om bagved. Jeg gik og ledte efter dem til jeg kom ind i et stort rum, med en masse mennesker. Jeg kiggede rundt men kunne ikke se dem.
"(Dit navn)!" Råbte Anthon.
Jeg vendte mig om og der stod de. Jeg løb hen til ham, han trak mig ind i et stort kram og drejede mig rundt bagefter.
"Tillykke" Hviskede jeg ned i hans skulder.
"Øhm Anthon" Sagde Thor.
"Ohh undskyld" Sagde han og gik hen til Thor igen.
De var ved at blive interwievet.
"Undskyld hvis jeg forstyrrede" Sagde jeg.
"Det er okay" Smilte damen.
Jeg stod og lyttede med resten af Interwievet.
"Og nu til det sidste spørgsmål drenge. Er der en pige i ser for tiden?" Spurgte hun.
"Jeg er stadig ledig" Svarede Thor hurtigt.
Damen kiggede forventningsfuldt på Anthon.
Anthon kiggede hen på mig, smilte og tog min hånd.
"Jeg har faktisk lige fået en kæreste" Sagde han.
Jeg smilte helt vildt.
Han trak mig ind til sig.
"Årh hvor er i søde sammen! Kunne vi måske se et lille kys?" Spurgte hun spændt.
Anthon smilte stort til mig og plantede sine læber på mine. Jeg har aldrig følt mig så glad før. Jeg er forelsket i den dreng jeg hadet allermest..Jeg begyndte faktisk allerede at skrive det her kapitel for 3 måneder siden, men så har jeg bare haft lagt det lidt væk fordi jeg har haft utrolig travlt.. Men ja i skulle ikke snydes for det sidste kapitel. Tak for alle jeres søde kommentare igennem denne her historie, i har gjort det utrolig fedt for mig at skrive<33
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Bliver det godt igen? -Citybois
Фанфик'Jeg trak ham ind i et kram mere. Mit smil forsvandt hurtigt da Anthon Edwards stod og kiggede på os. Thor gik hen og gav Anthon et kram. Han skulle bare tage Thor fra mig, den spade. '