Kapitel 39

831 32 7
                                    

Anthon stak hovedet ind på værelset.
"Er du klar?" Spurgte han.
Jeg nikkede og trak min mobil ud af opladeren. Vi gik ned mod Gentofte station. Nu var det nu, jeg skulle endelig se Thor igen! Toget rullede ind, så vi skyndte os at tjekke ind og så stige på. Min kusine der arbejder inde på hovedbanegården havde lovet at køre os til lufthavnen, så vi steg bare af ved hovedbanegården. Vi tjekkede ud, jeg vendte mig om og der stod min kusine. Jeg gav hende et kram.
"Godt at se dig igen" Sagde hun.
"Ilm" Smilte jeg og trak mig.
"Nåå, skal vi komme afsted? Så kan vi snakke videre i bilen?" Spurgte hun.
Vi nikkede og gik hen mod hendes bil. Anthon og jeg satte os ind på bagsædet. Efter vi havde kørt i en halv time var vi i lufthavnen.
"Jeg bliver altså nød til at skynde mig tilbage, ellers kommer jeg for sent, men vi ses ikk?" Spurgte hun.
"Jo self, tak fordi du gad køre" Sagde jeg og åbnede døren.
"Du ringer bare en anden gang" Smilte hun.
Jeg smilte tilbage inden jeg lukkede. Bilen kørte og jeg kiggede hen på Anthon.
"Vi har stadig to timer" Sagde han og tog min hånd.
"Starbucks?" Spurgte jeg.
Han nikkede og vi gik hen på starbucks. Efter vi havde brugt næsten to timer på starbucks, gik vi tilbage for at vente på Thor. Han kunne komme når som helst.
"(Dit navn)"  Mumlede Anthon.
"Mmh?" Spurgte jeg men kiggede ned i jorden.
"Kig op" Sagde han.
Jeg kiggede op og cirka 20 meter væk gik Thor med sin kuffert. Jeg tog min hånd op for min mund, kunne det her virkelig passe? En tåre trillede ned af min kind, jeg begyndte at løbe hen imod ham. Thor slap sin kuffert og løb også hen mod min mig. Jeg sprang i armene på ham, hold kæft jeg havde savnet ham! Han lagde sine arme stramt rundt om mig og trak mig helt ind til sig. Tårene væltede ned af mine kinder, jeg havde ikke troet jeg skulle blive så glad for at se ham.
"Jeg har savnet dig så meget" Mumlede Thor ned i min skulder.
"Thor, jeg lader dig aldrig rejse igen!" Sagde jeg.
Efter vi havde stået sådan her i 5 minutter trak vi os endelig. Thor tog sin kuffert igen og vi gik hen mod Anthon. De gav hinanden et kram.
"Jeg har savnet dig Anth" Sagde Thor.
"Ilm, jeg har jo ikke haft nogle at tage på damejagt med" Sagde Anthon og grinte.
Jeg bed mig lidt i læben.
"Skal vi få os noget mad? Jeg er død sulten!" Sagde Thor.
Vi nikkede og fandt en McDonald's. Vi havde lige bestilt og sad nu ved et bord.
"Jeg smutter lige på toilet" Sagde Thor og rejste sig.
Da Thor var gået vendte Anthon sig om mod mig.
"Jeg mente altså ikke det med at jeg gerne ville på damejagt" Sagde Anthon.
"Det ved jeg" Smilte jeg.
Anthon gav mig et hurtigt kys på kinden inden Thor kom tilbage. Jeg rykkede mig lidt tættere på Anthon. Thor satte sig overfor os igen. Anthon lagde sin hånd på mit lår og jeg lagde min hånd på hans hånd.
"Ej jeg skal faktisk vise jer noget" Sagde Thor og forsøgte at fiske sin mobil op, men så klodset som han er, tabte han den selvfølgelig.
Han kravlede ned under bordet for at hente den.
"Øhh venner?" Sagde Thor da han sad under bordet og kiggede op på vores hænder.
Shit, hvad nu?

Bliver det godt igen? -CityboisTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang