Jeg sad bare i klassen i mine egne tanker, læren var ved at være godt træt af jeg ikke hørte efter. Men jeg kunne jo ikke tænke på andet end at nu var Thor i lufthavnen, jeg er der ikke til at sige farvel til ham og så skal jeg være uvenner med ham indtil jul? Det kan jeg ikke, jeg må hen til ham!
"Nu skal i finde sammen to og to.." Begyndte læren.
Der blev det for meget! Det var jo altid Thor og jeg der arbejde sammen og Anthon var jo også henne og sige farvel til Thor. Jeg måtte hen til ham, lige nu! Jeg sprang op af stolen så den væltede. Læren trådte et skridt tilbage i chok.
"Beklager, men jeg har noget vigtigere at lave end det her fis" Sagde jeg og løb ud af døren.
"(Dit navn), jeg skriver hjem til din far hvis du ikke kommer tilbage!" Råbte han efter mig.
"Det gør du bare, skal du have et nummer du kan ringe til?" Spurgte jeg.
Læren rystede på hovedet og vendte tilbage til undervisningen. Fedt, nu skulle jeg også have min far på nakken af mig, men det var det værd hvis jeg kom til at sige farvel til Thor.Jeg tog den første bus hen til lufthavnen, så kunne jeg bare håbe han overhovedet gad snakke med mig. Da bussen holdte ude i lufthavnen, maste jeg mig igennem alle de mange mennesker og kufferter for at komme ud, jeg skulle bare nå det!
Jeg løb ind i lufthavnen og kiggede efter drengene. Jeg fik øje på Anthon der stod helt alene og kiggede ned i jorden. Nej, det her skete ikke! Nåede jeg det ikke? En tåre trillede ned fra min kind. Hvad havde jeg dog gjort?
Håber i kan klare jer med dette korte kapitel, jeg ved godt jeg ikke er så god til for tiden at få lagt noget op, men det skal nok blive bedre snart!
Næste kapitel bliver i Thors synsvinkel, jeg ved ikke om det bliver hele kapitlet eller bare noget af det.
ESTÁS LEYENDO
Bliver det godt igen? -Citybois
Fanfic'Jeg trak ham ind i et kram mere. Mit smil forsvandt hurtigt da Anthon Edwards stod og kiggede på os. Thor gik hen og gav Anthon et kram. Han skulle bare tage Thor fra mig, den spade. '