Jeg stod op af Anthons dør.
"Dit navn" Sagde han.
"Mmh?" Mumlede jeg.
"Der er noget Thor og jeg ikke har fortalt dig, da det virkede sådan lidt underligt for os begge" Sagde Anthon.
Jeg kiggede overrasket på ham.
"Er i? Du ved" Spurgte jeg.
"Nej sku da" Grinte Anthon.
"Hvad så?" Spurgte jeg.
"Kort tid før Thor smuttede, gik vi til audition.. På X-Factor" Sagde Anthon.
Jeg begyndte at grine.
"Mener du det seriøst?" Spurgte jeg.
"Ja, jeg ved godt X-Factor er for tabere der tror de kan synge, men altså, vi havde drukket lidt for meget og så kom vi bare til at melde os til" Sagde han.
"Kan du overhovedet synge?" Spurgte jeg.
Anthon grinte og begyndte så at synge.
Wow, det lød fantastisk! Jeg har aldrig hørt noget lignende før!
"Kan jeg så synge?" Grinte han.
"Tja, det okay" Sagde jeg.
"Men hvorfor har i ikke sagt noget?" Spurgte jeg.
"Vi vidste jo ikke om vi ville gå videre" Sagde Anthon.
"Men det gjorde i?" Sagde jeg spørgende.
Han nikkede og smilte helt vildt.
Min mobil ringede igen. Jeg rullede øjne og kiggede op på Anthon.
"Jeg bliver altså virkelig nød til at gå nu" Sagde jeg.
Anthon trak mig ind i et kram og kyssede mig på kinden.
"Vi ses" Hviskede han.
Jeg trak mig og gik ud af døren.
"Vi ses Anth" Hviskede jeg.Jeg gik hen mod mit hus. Eller hen til helvede. Jeg trak i håndtaget og gik ind. Min far sad inde på kontoret. Jeg gik bare op på mit værelse, jeg gad virkelig ikke hans lort lige nu, jeg havde også forfærdeligt mange lektier, som jeg ikke har fået lavet. Jeg satte mig på min seng og tog min computer frem. Min far kom ind, selvfølgelig.
"Hvordan er det dog her ser ud? Har jeg ikke lært dig at rydde op efter dig?" Spurgte han.
"Far, der ser ud præcist ligesom da du forlod" Sukkede jeg.
"Nej det gør der altså ikk" Sagde han.
"Hør her far, jeg har slet ikke været hjemme, udover igår hvor jeg bestilte pizzaen, og hvis du skulle have lagt mærke til det, så har jeg smidt den ud + jeg har gjort badeværelse rent, men du ser jo aldrig de gode ting jeg gør" Sagde jeg.
"Hvor har du været? Og hvorfor lugter her af dreng?" Spurgte han.
"Jeg har sovet hos Maddie. Og igår var Anthon der og lave projektopgave sammen med mig" Sagde jeg.
"Det havde jeg også sagt" Sagde han.
"Far, hvis du kun er her for at skælde mig ud, så burde du måske bare gå" Sagde jeg.
Han kiggede på mig lidt, inden han gik ud igen. Jeg tog min mobil og ringede til Maddie.
"Hvad så?" Spurgte hun da hun tog telefonen.
"Hey Mad, må jeg sove hos dig?" Spurgte jeg.
"Self skat, men så tager du også mcd med ikk?" Sagde hun.
"Jo self, vi ses om lidt" Sagde jeg og lagde på.Jeg ved altså ikke hvornår der kommer noget ud igen. Jeg tager på ferie fredag og har ikke rigtig mulighed for at skrive derovre, jeg skal nok få skrevet det jeg kan, men ellers går der nok lidt tid.
VOUS LISEZ
Bliver det godt igen? -Citybois
Fanfiction'Jeg trak ham ind i et kram mere. Mit smil forsvandt hurtigt da Anthon Edwards stod og kiggede på os. Thor gik hen og gav Anthon et kram. Han skulle bare tage Thor fra mig, den spade. '