Rozdział 4

6.1K 318 13
                                    


godz. 12:00

– Nic nie rozumiem – mówię – to jest inny wymiar czy coś w tym stylu?

– Można tak powiedzieć – krzywi się Will.

– Gdzie mnie zabieracie? – nie chcę się do tego przyznać, ale wyznaję – trochę się boję.

Grayson śmieję się.

– Nie obawiaj się. Przecież niesie cię twój wybawiciel.

Warczę głośniej niż zwykle. Skręcamy w prawo. Piorunuję mojego bohatera wzrokiem. Unosi brew, zaciekawiony moim nagłym spojrzeniem – tak przypuszczam. Nie wytrzymuję tych pięknych zielonych oczu... Odwracam wzrok.

Grayson łapie mnie za podbródek i patrzy prosto w moje ślepia. Chłód owiewa moje ciało. Sen przybywa szybciej niż można to sobie wyobrazić. W głowie widzę małe, błyszczące światełko, które zbliża się coraz bliżej do moich rąk. Nagle światło rozbłyskuje i jedyne, co wciąż jest widoczne, to ciemność.

Budzę się na niewygodnym łóżku szpitalnym.

– Co się stało? – to jest moja pierwsza myśl.

Do pokoju wchodzi kobieta. Wygląda na pielęgniarkę. Podchodzi bliżej łóżka i łapie mnie za rękę.

Widzę kobietę spacerującą po brzegu mostu. Marnie wygląda. Nagle zatrzymuje się, patrzy w dół i skacze. Ale nie spada. Za łokieć trzyma kobietę mężczyzna o rudych włosach, brązowych oczach. Wciąga ją z powrotem na drewniane deski. Kobieta uśmiecha się i całuje go.

Pielęgniarka puszcza moją dłoń. Opuszcza pokój.

– Co to było? – zaczynam mówić do siebie, co samą mnie odrobinę przeraża.

Musisz poznać siebie.

– Kto to powiedział?

Jestem twoim erro.

– Erro? – wstaję.

Erro to głos, który doradza uczestnikom gry w świecie Erroru.

– Słucham? Nie gram w żadną grę. Może osoby ci się pomyliły?

Zapamiętaj: jesteś niebieskim pionkiem. Cel tej gry polega na jak najszybszym dotarciu do pokoju pionków pomarańczowych. Rozumiesz?

– Jeszcze jedno małe pytanko. Kim są pomarańczowe pionki?

Bracia McGowan. Białym pionkiem jest Daisy. Będzie ci pomagała w drodze. Mapa planszy znajduje się pod łóżkiem. Ruszaj!


Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Nie ma takiej drugiejOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz