Ç ❅ 16

130K 6.5K 265
                                    

"Tamam. Gidiyorum ben o zaman."

Bu gece bu evde olmayı düşünmüyordum. Nasıl ikna olmuştum?

"Tamam, git."

Gitmek üzere arkasını dönmüştü ki anı bir karar değişikliğiyle ayakları yere çivilenmiş gibi olduğu yerde sallandı ve bedeni bana döndü.

"Bir şey merak ediyorum."

Ne merak ettiğini merak etmiyordum.

"Eymen, çok yoruldum ben. Bir söz verdin. Geldim. Şimdi pişman edeceksen gideyim hemen."

"Tamam. Sabah konuşuruz."

Ne diyordu bu?

Ayakkabılarını giyinip kapıyı açtıktan sonra "Kahvaltıda görüşürüz."dedi.

"Ne kahvaltısı ya?"

"Eymen!"

Kapatmak için çektiği kapı kolunu öteki taraftan yakalayıp başımı uzattım. "Sana diyorum!"

"Yağmur, oyun oynamıyorum ben. Ciddi bir şey konuşacağım. Sabah görüşürüz."

Arkasını dönüp gidişini izledim. Apartmanın ışığı gözden kaybolduğunda sönünce kapıyı kapattım. Daha fazla tartışacak gücüm kalmamıştı. Uyandığımdan beri bir tartışmanın içindeydim. Onunla da kendimle de... Herkesle.

Kapıyı kapattıktan sonra salona girip akşamdan kalma dağınıklığımızla yüzleştim.

"Hayır. Seninle de uğraşmayacağım."

Salondan çıkıp doğruca banyoya gittim. Su bedenimi gevşettikten sonra uyumak için odaya gittiğimde akşamdan kalan bir başka dağınıklıkla yüzleştim.

Bazı şeyleri düşünmemek akıl sağlığımı korumak açısından daha iyi olacaktı. Buna tutunarak sinsi bir yağmur gibi zihnime düşen fikirlere gözlerimi kapayıp kulaklarımı tıkadım.

Temiz çarşaf çıkardıktan sonra bir süre değiştirmekle uğraştım. Sonra kendimi yatağa bıraktım. Bir bildirim seni beni uykumdan etmeye yetti.

Buğra'ydı.

Selam Yağmur.

Hızlıca yanıtladım.

Selam, nasılsın?

Şimdi daha iyiyim.

Sen nasılsın?

Gözüm bilekliğe gitti. Az sonra yazacağım zihnimden geçerken yalan sayılmadığını düşündüm.

İyiyim. Bilekliğimle bakışıyorum.

Sana çok yakışmıştı.

Evet :)

Teşekkür ederim

Etmiştin zaten

Bir kez daha yüz yüze etmek ister misin?

Hımmm... Bu iyi gelebilirdi.

Pazartesi günü, okulda?

Bu kadar kolay mı?

O ne demek:)

Çoook meşgulsün

Gülümsememi dudağım dişlerimin arasındayken bile bastıramıyordum.

Genelde

ÇİRKİN ❅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin