4

4.5K 411 111
                                    

Kilka dni później w szkole Uchiha zachowywał się nieco inaczej niż zwykle. Stał się jakby...bardziej towarzyski? Zaczął śmiać się z moich żartów. Udało mi się nawet przeprowadzić dość orzywiną rozmowę na temat koszykówki, którą tak obaj lubiliśmy.

Na długiej przerwie usiedliśmy przy stoliku z kilkoma chłopakami. Na początku rozmowa się nie kleiła, jednak zajebisty ja wszystko naprawił. Wiem jestem skromny...
- Jakieś dziewczyny się na nas gapią - spostrzegł Neji. W towarzystwie Uchihy to norma. Jedyny plus to, że niepodeszły do nas, bo za dużo ludzi.
- Spokojnie... To tylko harem Uchihy - zasmiałem się. Wszyscy również zaczęli się śmiać. Wszyscy oprócz samego Sasuke.
- Bardzo śmieszne, Uzumaki - bąlnął pod nosem, rumieniąc sią lekko.
- Nie musisz się wstydzić! - Zawołał Kiba. Wskazał go palcem. - Niema nic złego w zaliczaniu panienek!
- Nie zaliczam panienek! - wydarł się zdenerwowany. Jego krzyk był na tyle głośny, że cała stołówka słyszała. Zrobiło się cicho. Wzrok wszystkich zgromadzonych skupił się na Sasuke, który wkurzony i cały czerwony wybiegł z pomieszczenia. Siedziałem jeszcze chwilę w osłupieniu. Gdy sala wybuchnęła śmiechem pobiegłem go poszukać. Musiałem go spytać co się stało.

Znalazłem go w męskiej toalecie. Nie, niepłakał. Siedział pod ścianą z podkulonymi nogami, a głowę położył na kolanach.
- Sasuke? - szepnłem.
- Czego chcesz? - warknął.
- Martwiłem się tylko...
- To już przestań i zostaw mnie samego!
Podszedłem do niego. Usiadłem obok pod ścianą. Wziąłem głeboki wdech.
- Nie ma nic złego w byciu prawiczkiem... - zacząłem.
- Nie twój problem! Mówiłem żebyś mnie zostawił! - Odepchnął mnie  od siebie. Przewróciłem się na ziemię. Wstałem, raz jeszcze spojrzałem na Uchihę. Patrzył na mnie jakbym chciał mu coś złego zrobić. Po prostu wyszedłem, zostawiając go samego...

Nie odzywał się do mnie przez resztę dnia. Co gorsza nie odezwał się również przez cały następny tydzień.
_________________
Biedny Uchiha! ;C

Jak myślicie co się z nim dzieje?

Komentujcie i gwiadkujcie jeśli wam się podoba! ;3

Do następnego x

SasuNaru - Alone ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz