På vingliga ben trycker jag mig ut ur det fullproppade huset.
Ute var luften sval, nästan lite kall. Jag får på mig jackan och fumlar runt i fickan efter det avlånga paketet. När mina fingrar får tag på något av kartong drar jag lyckligt upp den och får syn på mitt älskade cigarettpaket. En av nikotinpinnarna för jag mot mina läppar och sätter eld på den och det efterlängtade lugnet lägger sig över mig.
Området runt mig var en liten gräsplan som sedan tonade ut till asfalt. Runt omkring mig stod små grupper med tonåringar och antingen rökte eller försökte räkna ut ett sätt att ta sig här ifrån. Lutade mot husväggarna var olika par som stod och höll på att äta upp varandra.
Äcklat kollade jag bort och mötte då en av mina polares blick. När även han fick syn på mig vinkade han exalterat dit mig. Jag gick med självsäkra fast vingliga ben mot gruppen som även de var mina polare.
Lucas, som är namnet på en av dem, slängde en arm runt mina axlar och stod halvt lutande över mig, då han är längre.
"Oscar, dig har man inte sätt på långe" utbrast Lucas sluddrigt. Och vid yttrandet av mitt namn vände sig alla blickar i gruppen mot mig.
Olika utrop av lycka kom från killarna i gruppen. Ett stort flin spred sig på mina läppar och jag släppte ciggen till marken.
"Nemen ser man på fan, här är ju hela ganget, vad gör ni småflickor då?" Frågade jag roat och kollade runt på killarna som även de hade stora flin på ansiktet. Dock fastnade min blick på en lite kortare kille som jag inte kände igen. Stora bruna ögon, mörkt hår och såg ut att komma från utlandet.
"Vem har vi här då, en nykomling?" Frågade jag och kollade på Lucas för svar.
"Det här min kära Oscar är Omar, oskuld som har tröttnat på sitt tråkiga liv" förklarade Lucas medan han gjorde stora gester som fick den här Omar att rodna. "Han tränar även EMA på elit nivå" chockat synade jag honom från topp till tå. Utseendet kunde man verkligen inte klaga på och att han var vältränad var svårt att missta.
Nyfiket gick jag fram till den här Omar killen. Killarna runt om mig gjorde små "ooo" ljud då de visste exakt vad jag hade i tankarna.
"Så Omar" sa jag när jag hade nått fram till honom. En av mina händer lät jag smeka sig från hans skrev upp mot hans bröst "du är oskuld?" Killen kollade vettskrämt upp på mig men nickade ändå. "Jag gillar oskyldiga killar" mina läppar var precis vid hans öra och jag kunde känna en rysning gå igenom hans kropp. Ett par små skratt lämnade killarna vid våra sidor som jag visste kollade på oss med nyfikna blickar.
"Oscar du får nog klara det här själv hörrudu," skrattade Lucas fram och slog en hand på min axel innan alla andra också lämnade vår sida.
När de hade kommit en bit bort ifrån oss kollade jag ner i Omars bruna ögon med ett stort flin på läpparna.
"Babe kom, du måste få din välkomstpresent," jag tog ett försiktigt grepp om hans ena hand och drog honom genom de olika grupperna ute på gräsplanen och mot huset som pumpade ut en tung bas. Dörren fick vi snabbt upp och doften av alkohol blandat med rök slog mot oss. Oberoende av doften fortaste jag dra Omar över dansgolvet och upp för trappan.
olika slags par stod tryckta mot väggen i trappan och åt bokstavligt talat upp varandra.
Snabbt gick vi upp för trappen och kom upp till övervåningen. En korridor åt vänster svängde vi in mot och gjorde vår väg längs den i letandet efter ett ledigt rum.
Efter mycket dörröppnande och många nakna kroppar hittade vi ett rum som inte var upptaget. Fort puttade jag in Omar i rummet och slängde igen dörren. Upphetsat tryckte jag upp han mot dörren och lät mina läppar komma i kontakt med hans hals. Mina läppar rörde sig slarvigt över den heta huden och stannade på ett ställe vid nyckelbenet och bet tag. Huden där sög jag in i min mun och ett förvånansvärt högt stön lämnade Omars läppar.
"S-snälla kyss m-mig" orden lämnade hans fylliga läppar medan han kollade på mig med stora mörka ögon. Hans blick fick ett rus att gå igenom min kropp innan jag tryckte mina läppar mot hans i ren desperation. Jag tryckte honom hårdare upp mot väggen och mina händer tog sig in under hans tröja.
Omars händer var nere på min rygg och drog upp tröjan jag bar som han sedan kastade bak i rummet. Snart var det inte bara min tröja som låg på golvet utan allt som förhindrade våra kroppar från att mötas.
Min blick synade Omars kropp, gillande bet jag mig i läppen innan jag gick sakta fram mot honom med min blick rakt i hans upphetsade. Mina händer la sig på hans midja och gled försiktigt ner mot hans rumpa, där jag klämde till.
"Hoppa" hans ben var fort runt min midja och jag kunde stabilt ta mig över rummet för att kunna putta Omar med kraft ner på sängen innan jag placerade mig själv på honom. Gungade lät jag min rumpa röra sig över hans hårda kön. Av friktionen lämnade båda ifrån sig njutande stön. Efter varje stön som lämnade hans mun tryckte jag på hårdare. Så hårt att sängen dunkade in i väggen vilket gjorde att den knakade jävligt mycket.
Men jag bryr mig fan inte om sängen pajar, den är ju inte min.
"Kan vi bara skippa förspelet?" Fick jag fram ansträngt. Omar nickade entusiastiskt och jag saktade ned på med gungande. Utan förvarnad tog jag ett hårt tag om Omars midja och vände på honom. Så att han stod på knä framför mig med rumpan i vädret. Mina händer följde konturerna av hans ryggmuskler ner från axlarna tills de kom ner till rumpan.
Damn vilken rumpa.
Mina händer klämde åt varsin skinka och masserade de kraftigt mot varandra. Flämtande lämnade med jämna mellanrum Omars mun. Försiktigt lutade jag mig ner mot hans rumpa och lät mina läppar kyssa huden som nu blivit röd,från mina hårda tag, innan jag särade på skinkorna och min tunga gled istället ner mellan.
Den virvlade runt på stället innan den slank ner på stället den var mest önskad och en hög suck lämnade Omar.
Min tunga jobbade sig runt mellan Omars tränga väggar.
"S-snälla", Omars röst fick mig att sluta med mina rörelser och jag kollade istället upp på Omar som hade böjt bak huvudet så att han såg på mig.
"Snälla vad?", flinet på mina läppar och teasandet i min röst var lätt att uppfatta.
"S-snälla ta m-mig"
"Gärna", kondomen jag lagt på sängbordet öppnade jag och satte på mig den genomskinliga primitiv medlet. En sista gång särade jag på hans skinkor och spottade rakt in i hålet innan jag placerade mig själv så att mitt pulserande kön var vid hans ingång. Hårt och utan förvarnad tryckte jag mig in i honom. Ett skärande skrik lämnade läpparna på killen framför mig. Njutningen som la sig över mig fick mig att stöna högre och röra mina höfter i ett högt tempo.
Omar slappnade av mer och mer och snart var han en stönade oreda under mig. Hans händer hade tagit tag i lakanet under honom och hans huvud var bakåt böjt av njutning. När jag inte hade något annat att ta tag i tog min ena hand tag om hans bruna lockar. Hans huvud drog jag bakåt så långt som det gick och sammankopplade våra läppar ännu en gång. Mina höftrörelser gick i ett så pass högt tempo att sängen bankade in i väggen och dun från kuddar flög runt i rummet.
Svettdroppar rann från min överkropp och fick mitt hår på huvudet att klistra sig fast på min panna.
Mina naglar rev hårt över Omars rygg och lämnade efter sig röda djupa sår.
Jag stängde ögonen och tog in den gudomliga känslan. Han var så tajt. Så tajt. För att få Omar att känna ännu mer njutning lutade jag mig ner en bit och tog tag i hans stenhårda kön. Högt flämtade han till när min hand nuddade hans privata del. Jag började försiktig att röra på min hand. Omars stön blev med ens högre och bara av det höra det dunkade mitt hjärta på fortare.
"F-fortare", orden hann knappt lämna hans mun innan jag hade nästan dragit mig ur och tryckte mig hårt in igen.
Jag körde så fort och så hårt jag kunde. Orgasmen började byggas upp inom mig och jag körde djupare in i Omar.
"O-oscar", stönade Omar fram och jag suckade njutande. En sista stöt fick jag fram innan orgasmen tog över och jag tömde mig inuti Omar.
"Omar a-hh" Omar kom snabbt där efter i min hand. Han blickade upp på mig och lutade sig fram mot mina läppar och jag mötte honom med glädje i en kyss. Våra läppar masserade slarvigt med varandra men vi blev abrupt avbrutna när dörren in slogs upp och en lite för välkänd röst ljöd genom rummet."Omar?"
------------------
😏😏😏
Nemo xx