T J U G O

2.1K 74 4
                                    



Min nakna kropp stiger in under den varma strålen. Ånga lämnar vattnets heta strålar och gör att spegeln samt duschdörrarna immas. Jag slappnar av under vattnets strålar och låter min kropp slappt luta sig mot det kalla kaklet. Det är skönt att duscha, slappna av och bara vara. Inga bekymmer kan nå en här. Det är bara du och din kropp här. Ofta använder jag duschen för att tänka. Strukturera mina tankar och gå igenom vad det är som kommer behöva göras senare eller saker jag måste få gjort. Det blir på något sätt enklare när jag står i duschen.

Men själv fick jag inte stå länge, för efter några minuter känner jag hur ett par armar slingrar sin väg runt min midja och en naken kropp trycks mot min bakifrån.
"Jag ska aldrig låta min mattebok få mer action än du." Sa Felix lugnt medan hans mun lutade sig ner mot min hals. Även min svagaste punkt. Kysser du mig på halsen är jag knäsvag.
"Mhm, lovar du det?" Svarade jag aningen mumlat då det enda jag kunde fokusera på var Felix varma mun mot min hals och hans höfter som sakta började röra sig lite lätt mot mina.
"Jag lovar att du är det enda problem jag ska lösa." Yttrade han med sensuell röst och bet mig svagt i öronsnibben. Ett lågt stön lämnade mig och jag vände mig snabbt om. En snabb glimt av hans mörka, lustfyllda ögon hann jag se innan jag kraschat mina läppar mot hans och tryckt upp honom mot kaklet. Mina läppar arbetade hungrigt mot hans och jag använde min tunga för att bända upp hans mun så att jag kunde utforska den.
Våra tungor dansade en dans med varandra om dominans. Jag vann.
Mina händer gick från hans hår och smekte sin väg mer mot det ställe jag visste krävde min uppmärksamhet mest.
Jag stannade vid hans bröstvårtor och lekte lite. Huvudet slängde han tillbaka mot väggen. Med ett nöjt flin hukade jag lite och lät min mun nudda hans ömma punkt. Min andra hand höll på med den andra bröstvårtan. Tunga lät jag möta den varma huden och Felix stönade högt.
Tror just jag hittade hans svaga punkt.
Jag lät min mun pussa sin väg ner hans mage. Magmusklerna var klart tydliga nu när han spände sig så och jag lämnade ett flertal märken på vägen ner.
Jag ville markera honom. Den här huden har jag rört och om jag fick bestämma skulle det bara vara jag som fick röra honom på det här sättet. Jag skulle bara få vara den som ser den här sidan om honom. När han är kåt, stönar av välbehag och har en blick fylld av åtrå. Den sidan ska bara jag få uppleva.
Men nu till mitt missnöje är det inte så. Kommer kanske aldrig bli. Vi är ju tydligen bara knullkompisar.
Och jag vet att det var så jag ville ha det från början. Men tanken av att Felix har en tjej som också får se det, som också kan ge honom välbehag, gör mig så fruktansvärt arg. Det är som något klöser mig inombords. Han skulle ju vara min.
Aningen argare tog jag ett hårt tag om hans höfter och slog tillbaka dem mot kaklet.
Min mun kysste hans tipp och Felix stönade högt och slängde tillbaka sin kropp mot väggen. Ögonen ihop knipna och händerna i knytnävar.
Jag kysste honom längs hans styva kön, sakta och försiktigt. Jag fick honom att vrida sig av välbehag.
Tillslut gjorde jag det han längtat efter, jag tog hela hans kön i min mun. Jag sög hårt och fort. Min mun arbetade aktivt om Felix känsligaste punkt. Felix stönade högt. Hans händer var uppe i mitt hår och hjälpte mig att öka takten.
"O-oscar" han stönade mitt namn och en rysning gick igenom min kropp. 
Jag körde på hårdare och innan jag visste ordet av det hade Felix kommit i min mun. Vätskan svalade jag och reste mig sakta upp. Felix blick var dimmig och han hade fortfarande huvudet mot kaklet.
"Du är bra på det där." Sa han andfått. Jag rykte bara på axlarna och drog honom in mot mig.
"Säg något jag inte är bra på!" Svarade jag flinade och Felix kollade på mig med höjda ögonbryn.
"Matte, du är helt klart inte bra på matte." Svarade han självsäkert. Jag fnös bara innan jag smällde hans kropp mot väggen bredvid oss. Så att vi befann oss under duschstrålen. Hans vackra kropp droppande av vatten.
Min blick blev allt mörkare av den synen.
"Håll käften och hjälp mig med mitt problem nu" svarade jag och kollade upp på honom. "Eller det kanske är för hårt för dig?"
Min fråga fick honom att kolla utmanande på mig.
"Inget är för hårt för mig!" Svarade han endast med ett självsäkert flin. Ögonen lysande av åtrå.
"Lös det då!"
Han gick bara ner på knä och luften stockade sig i halsen på mig. Han kollad upp på mig och blinkade med ena ögat.

"Mer än gärna"

-------------

Jag var sjuk igår så det blev inget kapitel då. Förlåt hörni, var bara så fruktansvärt trött.
Och sen har jag ett jävla so prov på fredag ugh fyfan.
Jaja hoppas ni har det bäst och får en grym dag. ily

Nemo xx

Fuckboy.Onde histórias criam vida. Descubra agora