N I T T O N

2.1K 80 9
                                    


Den senaste veckan har Felix varit här sammanlagt 5 gånger. 6 med idag.
Det är som en rutin nu, jag kommer hem från jobbet och Felix sitter utanför min dörr på trappan med sin skolväska och sina fina chinos och skjorta. Efter det går det fort. Jag puttar in honom i lägenheten, och vi har sex. Varsomhelst och närsomhelst. I alla positioner, på nya ställen. Sen blir det lite vad som. Vi kanske duschar, ser på tv eller lagar mat. Det var skumt i början att vi spenderade tid med varandra efter ligget, men jag ville fortfarande inte att han skulle gå direkt efter. Han har blivit min kompis. Okej kompis kanske är att ta i men han är inte bara ett ligg. Vi är som vänner med fördelar.
Ogge är fortfarande min bästa vän, jag skulle inte direkt kunna sitta och prata om mina djupaste hemligheter med Felix. Det är allt ytligt. Vi har blivit kompisar så att det inte ska bli stelt efter vi knullat, men det är ytligt. Hela vår relation är ytlig. Men det stör mig inte. Det är skönt. Vi behöver inte fejka något och om vi skulle vilja mysa eller så, kan du göra det.

Just idag är det torsdag och Felix har ett prov imorgon som han behöver plugga till, så han kom till mig efter skolan för att jag skulle hjälpa honom. Inte förstår jag varför för jag hoppade av skolan och fattar noll, men jag kan väl vara ett stöd.
Felix sitter på stolen vid mitt matbord med matteboken uppslagen framför sig och pennan i handen. Jag däremot sitter på bordet med fötterna på fönsterbrädan och en cigg i handen. Fönstret är öppet och kalla västvindar strömmar in i mitt kök.
Felix satt koncentrerat och skrev olika tal ner i blocket han hade framför sig. Ciggen jag hade i handen drog jag ett sista bloss av innan jag släppte ut den ur fönstret och stängde det. Jag satte mig i skräddar sits mitt på bordet. Mitt huvud i mina händer. Jag stirrade intensivt på Felix och tog in hans va vackra drag.
Om det något Felix är så är det vacker. Han är ju såklart snygg och sexig, men det är vacker som passar honom bäst. Det är inte rätt att bara kalla honom snygg. Man underskattar honom med det ordet.
"Oscar det är distraherande när du stirrar på mig" sa Felix mumlande utan att ens kolla upp från boken. För koncentrerad på sitt tal för att kunna kolla på mig.
"Men du är tråkig, du har suttit med den där dumma boken i flera timmar. Den får mer action än vad jag någonsin fått!" Utbrast jag irriterat. Felix hummade ointresserat, ett tecken på att han inte lyssnade. Jag suckade bara dramatiskt och la mig raklång på köksbordet.
Ja, det är så långt.
Mina händer knöt jag över bröstet och stampade otåligt med foten i bordet.
Efter vad som inte kunde vara mer än en minut satte jag mig spikrakt upp och kollad irriterat på Felix.
"Nu får du vara klar!"
Felix hummade bara ännu en gång och jag suckade ännu högre.
Han är ju fan omöjlig.

En idé slog mig när Felix inte hade rört sig ur fläcken på en halvtimme. Ett lurigt flin la sig på mina läppar och jag slank ner i stolen närmast Felix. Jag satt en stund och kollade på honom så att han inte skulle tro att jag hade något för mig. Min fot satte jag på stödet på Felix stol. Små steg gjorde jag. Tillslut lät jag min fot nudda Felix ben, men Felix gjorde inget. Ingen reaktion fick jag ur honom. Så mer bestämd över att få en reaktion lät jag min fot stryka sin väg uppåt. Felix hade fortfarande blicken ner i blocket men en förvånad rynka hade bildats mellan hans ögonbryn. Nöjd började jag stryka min fot ner och uppåt. Så att det skulle få mer effekt. När Felix vant sig vid att mitt ben låg mot hans och rynkan hade slätats ut blev jag tvungen att komma på något nytt. Så jag drog min stol närmare Felix och la mitt huvud på hans axel. Inget mer med det. Bara mitt huvud på hans axel. Jag la även mina armar om honom och höll honom i ett löst grepp.
Min blick skannade det Felix gjorde. Vilket tydligen var något med procent. Så mycket förstod jag.
Felix gjorde inget åt att jag hade mitt huvud på axel så aningen missnöjd vinklade jag in mitt huvud på hans hals. Mina läppar mot hans hals. Först började jag med nätta ömma kyssar. Knappt märkbara, man kände dem men det var på gränsen.
Mina händer höll lite hårdare om Felix nu och mina kyssar blev mer långvariga. Jag slickade mig om läpparna och kysste hans sköra hud. Sög och kysste gjorde jag. Små tysta stön och flämt lämnade Felix. Hans penna tappade han på golvet och matteboken var långt borta ifrån våra tankebanor.
Mina händer gjorde sin väg upp hans tröja och han tog in ett djupt andetag. Mina händer masserade hans nedre mage och jag pillade svagt på hans byxlinje. Bulan som bildats innanför mjukisarna han bar var svår att missa och jag kollade nöjt ner på den. Mina läppar arbetade hårdare mot hans hals och mina händer strök honom lätt över hans mjukisar.
"M-mer"
Med hans stönande ord stoppade jag helt. Avlägsnade mig själv från hans kropp och ställde mig istället upp.
"Du vill alltså ha mer?" Sa jag och kollade med höjda ögonbryn på Felix som såg totalt borta ut.
"Ja?"
"Så synd, nästa gång du vill att jag ska hjälpa dig med dina problem som inte har något med matte att göra. Ignorera mig då fan inte" förklarade jag och Felix såg om möjligt mer förvirrad ut. "Du hittar mig i duschen om du behöver mig"
Sa jag och strosade med hakan överdrivet högt ut ut köket och in i badrummet.

Fuckboy.Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt