S E X T O N

2.3K 75 3
                                    


Hans läppar kraschade med mina och hans kropp pressade upp mig mot dörren.
Mina händer gjorde sin väg upp i hans hår där jag drog svagt i de sandblonda lockarna. Ett godkännande mummel lämnade Felix läppar och jag använde det så att min tunga invaderade hans mun. Hans händer låg runt min midja och han drog mig tätt intill sig. I en försiktig rörelse började han röra på sina höfter, vilket gjorde att hans hårdnade skrev pressades mot mitt. Mina ögon trycktes ihop av välbehag. Gåshud uppstod på min hud.
"Är det någon hemma?", frågade jag andfått och avlägsnade min mun från Felix. Han skakade på huvudet och bröt utrymmet mellan oss snabbt igen.
Mina händer smekte sin väg ner från hans hår till ryggen där jag lät dem slinka in under hans tröja. Huden kokande varm, i jämförelse med mina kalla händer, och rysningar gick igenom honom.
Mina höfter började röra sig hårdare mot hans.
Ett litet stön lämnade Felix och jag suckade nöjt över ljudet.
Innan mina läppar hann kollidera med hans igen, tog han min hand och ledde mig genom det stora huset. Vi gick i en lång korridor innan vi kom till en trappa. Felix gick först upp, med min hand i hans, upp för trappan, så jag fick den bästa utsikten över hans svingande rumpa.
Väl upp på övervåningen öppnade han den första dörren till höger och vi steg in i ett marinblått målat rum med en stor säng i mitten. Mer tror jag att det fanns i rummet men det var allt jag hann se innan dörren hade gått igen bakom oss och jag var ner slängd på sängen.
Felix slet av sig sin tröja och gick försiktigt fram till sängen där han kröp onödigt långsamt över mig, med ett ben på var sida om mig. Hans lustfyllda blick i min och han bet sig sexigt i läppen.
Synen fick mig att bli galen. Han var för sexig.
Jag sträckte ut mina kliande händer så att jag skulle kunna ta på honom. Felix flinade bara över min otålighet.
"Någon är otålig", flinade han och jag hummade instämmande på hans uttalande. Jag är ju ändå jävligt otålig.
"Håll käften och låt mig få ta på dig!", utbrast jag och tog tag i Felix. Men när jag försökte vända på honom så att jag skulle vara den överst, i kontroll. Tog felix tag i mina händer och stoppade mig.
"Nej," sa han och grenslade mitt skrev "idag är det min tur att visa vem som är i kontroll!"
Med det tryckte han upp mina händer över mitt huvud och började röra på sina höfter. Hårt och fort. Ingen tid att ta det försiktigt.
Mitt huvud slängde jag bak i kudden och ett högt stön lämnade mig.
Felix händer lämnade mina och han greppande min tröja. Utan något annat slet han den i stycken och slängde resterna på golvet. Mina chockade ögon mötte hans lysande. Ett stort flin var klistrat på hans blanka läppar.
Han fumlade ett tag med min byxknapp innan även de låg på golvet med allt annat. Felix hade sparkat av sig sina mjukisar och satt nu i kalsonger på mitt styva kön. Han gned det sakta mot mitt med sin kropp hängande över min. När jag försökte röra mina armar för att lägga dem på Felix, stoppade han direkt. Ett hårt grepp tog han om mina händer och tryckte upp dem över mitt huvud. Hans kropp låg nu hängandes över mig med bara några ynka centimeter ifrån. Han gned sitt skrev mot mitt i snabba cirklar. Hans huvud vred han ned mot mitt bröst. Tungan stack han ut och lät den komma i kontakt med min brännheta hud.
Höga stön lämnade mig och mina höfter flög upp mot hans. Nöjd över min reaktion lät Felix hans tunga leka med min bröstvårta. Jag stönade och vred mig under honom.
Det var för mycket barriärer emellan oss.
Jag vill känna allt av honom.
"Jag vill känna dig inom mig, nu!" Stönade jag desperat fram.
Han nickade bara svagt innan han drog av bådas kalsonger. Kondom sket han totalt i.
Han placerade sig vid min kuk och innan jag visste ordet av det hade han sänkt sin kropp över den och jag var inom honom. Det var svårt att inte explodera där och då men jag höll ihop.
Mitt huvud tryckte jag ner i kudden. Felix började röra på sig över mig och jag krökte tårna.
Mina och Felix stön blandat med ljudet av hud som träffade hud var det enda som hördes i det kvava rummet.
Felix hade flätat ihop våra händer över mitt huvud och jag svankade min rygg för att möta Felix.
Det tog inte lång tid innan jag kände den i välkända känslan i magen och jag körde på snabbare. Med ett sista tryck tog min orgasm över och jag kom i Felix. Inte långt där efter sprutade Felix ut över min överkropp.
Jag öppnade min mun för att säga något men innan jag hann göra det slogs dörren igen nedifrån och en kvinnlig röst ljöd genom huset.

Fuckboy.Where stories live. Discover now