Å T T A

2.8K 83 17
                                    


"Omar vafan håller du på med?!!" Felix chockade och ursinniga röst ljöd genom rummet. Omar kollade med uppspärrade ögon mot honom. Jag tog tag i täcket som låg ner sparkat vid änden av sängen, och drog upp det över våra kroppar. Försiktigt utan att Felix skulle märka drog jag mig ur Omar. Dock gav han ifrån sig ett svagt flämt och hans ansikte skrynklade ihop sig i smärta. Felix ansiktsuttryck förändrades då i ett äcklat när han fattade vad jag gjort och slog ner blicken i marken.
"F-felix jag kan förk-"
"Du har inget att förklara! Du förordade mig, du sa att du aldrig skulle bli en av dom," jag visste mycket väl att han menade mig när han uttalade dom på det där sättet.
"Men-"
"Sluta Omar. Jag vill inte höra det. Jag är besviken, jävligt besviken!" Felix kollade på Omar med besvikna men hårda ögon. När han sa det var det som att något sprak i Omar och han satte sig blixtsnabbt upp.
"Men vad fan skulle jag göra?! Du gav mig inget val, jag har aldrig gillat tjejer aldrig attraheras av dem. Men du gav mig inget val, du drog med mig på dubbeldejter, lät mig aldrig säga mitt. Jag fick inte ens chansen att berätta för dig att jag är gay! För det är jag Felix och det finns inget du kan göra som kommer ändra det.
Felix du kan inte kontrollera mitt liv som du har gjort. Jag ville knulla och det enda valet jag hade var att gå till dom och vet du? Jag gillar det! Så om du inte har något emot det tänker jag åka hem, och du prata inte med mig förens du har fattat fakta och ta mig som den jag är. Hejdå Felix!," under tiden Omar hade haft sitt lilla breakout hade jag suttit tyst och följt hans ursinniga rörelser när han gått runt i rummet och satt på sig sina kläder. Innan han marscherade ut ur rummet och slängde igen dörren bakom Felix.
Felix stod chockat och kollade ut i tomma intet och verkade ta in varenda ord som Omar hade kastat ur sig. Det som väckte honom ur hans trans var när jag reste mig upp från sängen. Fullt naken.
Felix blick hamnade automatiskt på min blottade kropp och synade konturerna på mina magmuskler. Ett nöjt flin lekte på mina läppar när hans blick värkande ha fastnat.
"Ta en bild det håller längre," yttrade jag roat innan jag satte på mig mina kläder som låg utspridda på sovrums golvet.
En djup röd färg la sig på Felix kinder och han slog genast bort blick.
Rodnaden la sig efter ett tag och han kollade nu med en skarpt irriterad blick på mig.
"Du vet det här är ditt fel!" Utbrast han surt. Jag kollade på honom med höjda ögonbryn, och slängde på mig min tröja.
"Det säger du,"
"Ja det gör jag. Du fick honom att vilja gå med i er grupp!" Hans röst var klart irriterade men också lite ledsam "du har fuckat upp allt nu!!" Han slängde ursinnigt sina händer till hans sodor och kollade på mig med en intensiv blick.
"Du han kom helt frivilligt till mig, det är du som inte lät honom va den han va," förklarade jag lugnt och tog några steg närmare honom. I Felix ögon kunde jag se att han fattade att det han gjort inte var det bästa man kunde göra men han skulle aldrig låta mig besegra honom.
"Jag vet exakt vem du är, Oscar Enestad," hans blick borrade sig in i min " jag vet precis vad du och din lilla klick håller på med, och om du tror jag kommer låta min bästis bli en av er då har du jävligt fel!" sättet han hade sagt mitt namn fick min ena mungipa att rulla upp sig. 
"Fine, jag tänker inte tvinga honom. Jag var ändå ute efter ett knull," min mening får hans näsa att skrynkla upp sig äcklat vilket får mig att le " och låt mig säga dig, han var jävligt tajt"
Orden lämnar min mun ondskefullt och som jag trott bildas en ilska innan för Felix ögon.
"Du äcklar mig," det var nog menat att låta nedlåtande men jag ser bara på honom med höjda ögonbryn.
"Så du spelar fortfarande svår?" Felix mun föll och han gapade idiotiskt mot mig i nån minut.
"Du jag måste verkligen gå nu," min hand la jag lågt ner på Felix rygg för att få honom att flytta på sig. Men innan jag stiger ut ur sovrummet låter jag min hand slinka ner i hans bakficka och lämnar lappen jag gjort i ordning innan jag gick upp med Omar. Jag klämde till hans rumpa medan min hand ändå var där. Felix gav ifrån sig ett förväntat flämt innan han hoppade ifrån mig och jag klev ut ur rummet.

Felix är så dålig på att spela.

---------------------

Förlåt för att jag inte uppdaterat på år men jag har inte riktigt mått på topp o då brukar jag bara vilja läsa så förlåt. Men hoppas ni gillade det här kapitlet iaf.
Ni är bäst <33

Nemo xx

Fuckboy.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu