Musikens bas dunkade ut i det lilla huset så att väggarna skakade. Fulla ungdomar stod och hoppade på det så kallade dansgolvet, även kallat vardagsrummet. Luften var kvav och stank av alkohol, hasch, svett och cigaretter.
I min hand höll jag en röd kopp som innehåller någon blandning av olika alkoholer som jag inte kunde sätta namnet på. Det var runt mitt fjärde glas och min syn hade blivit en aning suddig. Mina ben hade blivit svagare och kunde inte riktigt hålla mig upprätt utan att jag tippade. Vilket hade resulterat att jag satt i soffan som stod intryckt mot ena väggen. På var sida om mig hade jag en tjej. Dock hade den enat slaggat och den andra satt och mumlade något osammanhängande. Inte riktigt något jag intresserade mig i. Så jag lät istället min blick analysera människorna runt mig. De var yngre. Kanske 15-16 år. Såklart fanns det äldre, men de flesta var medlemmar i mitt gäng. Ogge stod i ena hörnet med en brud framför sig och åt upp varandra. Jag vände bort blicken äcklat. Det är något med att se sin bästa vän nästan ha öppet sex med någon som gör dig aningen äcklad.
Flera par stod lite här och var och bokstavligt talat åt på varandra, fruktansvärt obekvämt. Men jag var tillräckligt full för att inte bry mig om sådant just idag.Röksuget jag haft hela kvällen ökade drastiskt och jag tog mig med svårighet upp ur soffan och rörde mig mot altanen. Glasdörren var stängd men folk stod med, även de, cigaretter på andra sidan så den var inte låst. Jag drog upp dörren och steg ut i den kyliga luften. När folk såg mig höjde de handen i en hälsning och jag nickade tillbaka. Cigarettpaketet jag förvarat i bakfickan halar jag fram och tar upp en som jag sätter mellan mina läppar. Jag frågar en kille som håller på att tända sin cigg om han kan göra detsamma på min, vilket han gör.
Den giftiga, men lugnande, röken fyller mina lungor och jag lutar mig tillbaka på husväggen. Ute på gräsplanen lite längre fram står även några människor och diskuterar högljutt. Vid ett av träden, som står på den lagom stora gräsplanen, står ett par och hånglar. En längre kille står lutad mot trädet och har händerna om en kort tjej som har hennes händer i hans hår. För att det inte fanns mycket annat att titta på lät jag min blick stanna på paret, hur mycket de än hånglade.
Det var inte förens en röst skrek ut ett namn som jag kände mer än vad som var nyttigt.
"Eyy, Felix vi behöver dig här inne. Omar har kollapsat!" Skrek rösten och paret vid trädet avbröt sitt hånglande. Och mycket riktigt var det Felix som var killen. Så fort jag fick syn på det tappade jag ciggen och satte röken i halsen. Killen vid min sida, även kallade Kurre, klappade mig på ryggen medan jag hostade för allt jag var värt.
"Shit Oscar, mår du bra?" Frågade Kurre oroligt och jag nickade hostande till svar. När jag hunnit lugnat ner mig hade Felix närmat sig altanen och denna gång när jag såg upp fick jag ögonkontakt med honom. När han verkade förstå vem det var som stirrade på honom spärrade han upp ögonen chockat och stannade kvickt mitt i sitt steg. Vilket gjorde att tjejen gick rakt in i honom och gav ifrån sig ett ynkligt 'Felix'.
Jag däremot slet blicken ifrån honom och vände på klacken för att gå in i huset igen. Med kraft slet jag upp dörren och gick in mot dansgolvet. Personerna där stod tett samlade och hoppade nästan på varandra. Jag gick och ställde mig i mitten av folksamlingen, tog den närmsta koppen jag kunde hitta och söp i mig innehållet. Det brann i strupen men jag ignorerade det och började istället röra min kropp i takt till musiken. Musiken dunkade igenom mina ådror och jag blev som paralyserad. Min kropp slappnade av och jag slöt ögonen.
Jag var så borta att när ett par händer la sig på mina höfter och en kropp tryckte sig mot mig, lutade jag mig bara tillbaka och rörde min kropp tillsammans med personen. Som tydligen var en kille då ståndet som pressades mot min rumpa avslöjade honom.
"Tänker du ligga med mig Oscar?" Frågade den okända personen i mitt öra. Tydligt kåt.
"Det beror på" sluddrade jag fram och öppnade sakta ögonen. Personen tog ett hårdare grepp om mina höfter.
"Tänker du låt mig knulla dig då?" Viskade han sensuellt i mitt öra och jag hummade svagt. Personen vände mig om och jag stod ansikte mot ansikte med en kille jag inte kände igen. Men snygg det var han.
Jag lutade mig framåt och killen hajade till och mötte mina läppar i en slarvig kyss. Mina händer åkte upp i hans hår, som hade på tok för mycket gelé i sig för min smak. Men han var bra på att kyssa. Killen höll fortfarande ett stadigt grepp om mig och jag lät min tunga slinka in i hans mun. Han var kunnig, visste hur han skulle röra sig. Men han var fortfarande Felix.
Killen började backa bak mig mot närmsta vägg och jag öppnade ögonen aningen för att kisa upp mot honom. Men då fick jag syn på något helt annat. Felix stod en bit bakom med en brännande blick på oss, händerna knutna i knytnävar. Spända käkar och sträckt kropp hade han. När han mötte min ögonkontakt kisade han ännu mer mot mig. Jag däremot höjde på ögonbrynet innan jag kysste killen igen. Men min blick var fortfarande på den ilskna Felix.
Felix spände sig ännu mer och drog ihop ögonbrynen så att en rynka skapades i hans panna. Jag lät min tunga ännu en gång invadera killens mun och mina händer smekte jag ner längs hans rygg. Vilket verkade vara droppen för Felix. Med stora arga steg gick han över dansgolvet och tog ett hårt tag om killens axel för att vända på honom. Felix väntade inte utan lät sin knutna näve kollidera med killens kind innan han spottade ur sig:
"Rör honom igen och jag slår ner dig!" Fast inte tillräckligt högt så att någon annan hörde. Bara jag och killen.
Felix kollade sedan upp på mig och tog tag i min hand för att kunna dra mig igenom det lilla huset. Han drog med mig upp för trappan och puttade in mig i ett av rummen.
Hårt slog han upp mig mot dörren och kollade med ilskan ögon på mig.
"Du ska inte gå efter killar som honom, det är bara jag som kan tillfredsställa dig rätt!" Fräste han ut mellan sammanbitna tänder. Hans mun attackerade min sköra hals. Ett hög flämt lämnade mig och jag lutade huvudet mot dörren.
"Hur vet du det?" Frågade jag med ljus röst.
"Jag ska visa dig Oscar, jag ska visa dig vem som gör det rätt. Låt inte någon annan ta på dig med smutsiga händer. Det är jag som vet."----------------------
Förlåt för att jag var så fruktansvärt oaktiv förut. Allt vara bara lite för mycket och jag orkade helt enkelt inte skriva.
Förlåt babes jag tillbaka nu och hoppas ni mår braNemo xx