Dagarna gick och varje kväll möttes de två killarna vid busshållplatsen. De hade än inte yttrat ett enda ord till varandra men den sexuella spänningen låg i luften. Det var nästan så att man kunde ta på den.
Felix satt som alltid på bänken med blicken ner i telefonen medan Oscar stod bredvid busskuren och rökte som vanligt.
De mötte varandras ögon ett antal gånger och när deras ögon landade på varandra var det som en tävling, sisten till att bryta ögonkontakten. Den som bröt först förlorade och med tiden hade stunderna blivit längre och längre, med mindre mellanrum.
Felix försökte övertala sig själv att den enda orsaken till varför han återkommer varje kväll till just denna busshållplats är för att den är nära hans flickvän och tar honom raka vägen hem. Dock är han fullt medveten om att det finns en busshållplats närmare Sofies lägenheten, men det låssas han inte om.
Han är iallafall inte här för den blonda killen som röker, nej absolut inte. Nej?
Det enda han hade sett av killen var hans blonda hår och de där så otroligt vackra ögonen. Han kunde inte sluta stirra in i dem. Det var som en fälla. Kolla in i hans ögon och du är fast med ingen utväg.
Men Felix visste att den killen var dålig.
Oscar var dock inte lika övertygad. Han visste mycket väl att han kom hit endast för att se på killen på bänken.
Han synade vad han än gjorde och kunde inte slita sin blick ifrån honom.
Han ville ta på honom. Få honom att stöna, njuta.
Han vill knulla honom.
Varje dag gick han hem till Omar endast för att sedan vid nio tiden gå till busskuren och torteras av den vackra killen.
För att inte kunna ta på honom, göra vad han vill. Det är tortyr.
Oscar kommer inte klara det mer snart han kommer förlora sitt förstånd och bara ta honom där på plats.
Så många nätter han vaknat upp med ett pulserande tält i byxorna med tankarna på honom naken.
Saknaden och besvikelsen han känner de få gångerna han inte dykt upp eller de gångerna Oscar inte kunde ta sig till platsen.
Han står nu ännu en gång utanför busskuren med en cigg i handen och blicken klistrad på killen i telefonen som antagligen kände Oscars brännande blickar på honom för han tittade upp och deras ögon mötte.
Oscars hjärta hoppade ofrivilligt över ett slag när han fick syn på killens gröna iris. De var så vackra, så kalla.
Det Oscar störde sig på och varför han drogs till denna killen lite väl mycket var att han hade så svårt att läsa av honom. När killen visade en känsla i ansiktet var den svårläst och borta inom några sekunder. Det båda frustrerade Oscar men ändå fick honom att bli nyfiken. Vem är egentligen killen bakom telefonen, hur kommer han att reagera på vad Oscar så gärna vill göra med honom. Är han en slampa och går mer än gärna med på det eller är han kinkig och säger nej.
Oscar vill så gärna veta att det kryper i skinnet på honom. Han orkar inte vara ovetande mer. Han vill ha svar, och det är nu.
Bussen saktade in framför killarna och Oscar fimpade ciggen. Denna gång var det den okända killen som gick på först och Oscar fick en perfekt syn över hans rumpa. Ett svagt flin spelade upp på hans läppar och han bet sig gillande i läppen.
När han hade blippat kortet gick han efter den okända längre bak i bussen medan bussen sakta började röra på sig igen.
Dock stannade killen drastiskt och Oscar var när på att gå in i honom. Killen vände sig om med ett nästan argt ansikts uttryck.
"Följer du efter mig?" Frågade han rakt på sak och la armarna i kors medan han kollade upp på Oscar.
"Nej, gör du?" frågade Oscar och höjde på ena ögonbrynet och med ett flin på läpparna.
"Såklart jag inte gör men det skulle va bra om du slutade följa efter mig tack" sa han tillslut bestämt och vände på klacken för att gå men innan han hann göra det tog Oscar tag i hans hand och drog tillbaka honom tät emot hans kropp.
Ett överraskat flämtande lämnade Felix läppar när han såg hur när de var. Han försökte ta sig ur Oscars grepp men han var som förstenad, fastfryst på plats med blicken i Oscars.
Oscar lutade sitt ansikte mer mot Felix nacke, mot hans öra innan han sensuellt viskade;
"Jag vet att du vill ha mig babe, lek inte svår" Oscars andedräkt som fladdrade mot Felix öra fick honom att rysa men hans ord fick honom att dra sig ur greppet, ge Oscar en rak höger innan han spottade ut sig"Nej vafan jag är inte bög"
----------------------
Ooo catfight. Men hallå, Felix vad är ditt problem?
Och sen en grej jag hatar verkligen ordet bög det är så nedlåtande som om det skulle va något dåligt. Uäk jag hatar det.
Har ni varit med om ngt liknande, typ att du gillar någon som inte gillar dig men du tänker fortfarande inte ge upp?
Berätta jag är nyfiken.Nemo xx.