T J U G O S E X

1.5K 66 0
                                    



Berget var kall mot min kropp. Som endast var beklädd i en tunnare jacka.
Ett lyckligt skratt lämnade mina läppar när jag släppte ut röken jag haft i mina lungor och skickade vidare jointen. Mina händer la jag bakom huvudet och stirrade upp mot den mörka himlen.
Klockan var runt 8 och jag hade mött upp några kompisar på ett berg vid humlegården för att vi skulle bli höga innan festen. Inte så många var här. Inga som jag kände speciellt väl, men de funkar om det enda man ska göra är att bli hög.

"Guys, om vi ska hinna till festen måste vi nog gå nu!" Utbrast en av killarna som satt tillsammans med oss. Han var en av de jag inte alls pratat med mycket. Jag har legat med honom, men vi skulle nog inte kunna prata med varandra på kompis sättet liksom. Vi har en skum vänskap, men det funkar.
Jag ställde mig upp med resten av killarna från berget och vi gjorde vår väg mot festen som hölls av en okänd person. Det ska bli skönt att bli full igen. Jag har nästan inte haft tid att festa de senaste veckorna. Allt har bara cirkulerat runt Felix och jag har inte kunnat tänka på vad det är jag njuter av. Vilket är att bli festa och ligga.
Ligga.
Synonymen för att hitta en random person som är tillräckligt snygg och låta den personen uträtta dina sexuella behov och sedan aldrig mer se personen. Det är så det alltid har varit. Men sen skulle Felix komma in och förstöra hela skiten. Han gjorde mig förvirrad, det var vad han gjorde. Inte kär eller något som involverar kärleks känslor. Bara förvirrad.
Jag kunde inte tänka på att ligga med någon annan, för han gav mig inte det utrymmet att göra det. Sen såklart var det ju han som uträttade min sexuella behov, och han gjorde det jävligt bra, men det ska inte vara så. Jag ska följa den regeln jag skapade för årtionden sen. Det blir enklare då. Och ingen förvirring.
Så nu tänker jag leta upp en riktigt snygg kille och jag ska knulla honom som om det vore min sista gång.

En rad hus tonade upp framför oss och ett specifikt hade vi ögonen på. Ett stort vitt hus där ungdomar stod klungande framför och musikens bas kunde kännas ända hit ut.
Vi gick upp för uppfarten och in i den proppfulla huset. Jag vände mig om och sa att jag skulle gå och hitta dricka innan jag stack ifrån dom. Jag pressade min kropp mellan människorna och försökte hitta min väg till köket. Musiken var hög, så hög att jag knappt hörde mina egna tankar.
Tillslut hittade jag in till den vita köket. Hela diskbänken var fylld med en massa uppradade spriter. I handfatet hade även någon gjort ett isbad och olika sorters öl och cider låg på kylning.
En dryck innehållande vodka och Cola gjorde jag i ordning till mig själv och tog även några shots av Tiquila innan jag gjorde min väg bort till dans golvet.
Överallt stod par och hånglade.
Min blick synade de olika människorna dom befann sig i det trånga rummet. Letade efter någon som jag kan bevisa min teori med.
En kille på andra sidan rummet får jag ögonkontakt med. Han lutar sig avslappnat mot väggen med en kopp i handen. Ett flin smyger upp på hans läppar när han möter min blick.

Han vet vem jag är och vad jag vill göra.

---------------------

GUYS I'M BACK

jag är sämst på att uppdatera ik and I'm sorry. hoppas ni står ut med mig ett tag till

nemo xx

Fuckboy.Where stories live. Discover now