Ett nöjt leende spred sig på mina läppar över smeknamnet som Felix gav mig. Babe. Jag gillar det, får mig att känna mig speciell. Såklart har jag blivit kallad det förut, men med Felix känns allt så annorlunda. Jag vet inte vad det är, men annorlunda är det. Felix han är annorlunda. Och jag gillar det, mycket.Trapporna kom till sitt slut och Felix puttade in mig i det första rummet som fanns i den närmsta korridoren. Vilket jag kände igen som hans egna.
Med foten slog han igen sovrumsdörren innan han hastigt tog sig fram till mig för att dra av mig tröjan. Händerna la han på min, nu, bara överkropp och puttade mig bakåt i rummet. Mina händer åkte upp i hans hår. När hälarna av mina fötter kom i kontakt med sängens baksida tog han i ordentligt och puttade ner mig. Min blick låg på Felix där han mitt i rummet strippade ner till sina kalsonger. Han skickade mig ett flörtigt leende innan han kravlade upp över mig kropp och satte sig gränslad över mitt exalterade skrev. Utan att ödsla någon mer tid drog jag ner Felix huvud mot mitt och kysste honom för allt jag var värd. Min tunga invaderade hans mun och utforskade den tills Felix stönade av mina rörelser. Då tog jag ett hårt tag om hans bakre delen av hans låt för att kunna lyfta upp honom aning och sedan slänga ner honom i sängen, så att jag var överst.
"Jag är den som styr idag, det är din tur att bli tillfredsställd prinsessan." Förklarade jag medan mina händer gjorde sin väg ner till mina byxor där jag knäppte upp knappen och drog ner dem för mina ben. Felix blick låg intensivt på mig och jag såg hur hans blick blev mörkare när mitt styva kön gjorde sig synligt under mina svarta kalsonger. Hans händer sträckte han fram för att kunna ta på mig men jag tog ett fast grepp om dem.
"Nah ah, idag är det du som ska få det skönt!" Med dem orden sänkte jag mitt huvud till hans mage och kysste min väg upp till hans vänstra bröstvårta som jag visste var hans känsligaste del. Han drog in ett djupt andetag och jag kollade med mörka ögon upp mot honom. Lät inte min mun lämna hans varma hud. Fler kyssar lämnade jag på hans bröst innan mina händer åkte längre, och längre ner. Tillslut kom de i kontakt med kalsong materialet och jag tog ett fast grepp om dem. För att sedan dra ner dom och slänga de någon stans i rummet, mitt fokus nu på Felix hårda kuk.
Jag hasade min kropp ännu längre ner så att mitt ansikte var i kontakt med hans kuk. Små nätta kyssar lämnade jag på den pulserande kroppsdelen. Felix gnydde högre för varje kyss jag lämnade.
Mina händer smekte honom över magen, så som han gillar.
"O-oscar sug av m-mig" stönade han fram och jag kollade flinandes upp på honom.
"Som du vill prinsessan" med dom orden lutade jag mig ner och tog in Felix i min mun. Lät ingen del bli orörd. Jag sög ihop mina kinder och min tunga dansade runt på Felix längd. Mina tänder drog jag svagt upp på skaftet och Felix stönade högt.
"Fortsätter du sådär kommer jag snart" stönade han fram. Med ett flin på läpparna sög jag hårdare och snabbare. Mina händer lekte med Felix bröstvårtor. Efter bara några ynka sekunder kom Felix i min mun och jag avlägsnade mig själv ifrån honom.
Felix såg fortfarande ut att vara i euphoria.
Min blick synade honom varsamt där han låg med stängda ögon, händerna hade han uppe i sitt hår. Magen var spänd, benen aningen böjda och han låg lite på sidan för att jag skulle få bättre tillgång. Hans ansikte är min favorit del. Han är så obeskrivligt vacker."Oscar jag orkar inte vänta längre, ta mig nu!" Felix länkade sina händer bakom mitt huvud och drog ned det så att han kunde sammankoppla våra läppar.
Och tog honom det gjorde jag, länge och hårt. Natten lång.
Hur många gånger vi gjorde det tappade jag räkningen på. Men något jag vet är att såhär vill jag fortsätta. Med Felix vid min sida och ingen annan. Det ska vara jag och Felix.Jag och Felix.
------------------
Förlåt för att kapitlen blir så korta men jag har tappat skrivlusten på den här boken. Det känns som att de bara har sex, det blir liksom lite tjatigt i mina ögon. Men jag har planerar hur jag vill att den ska sluta och allt så. Så jag kommer inte ge upp den, det lovar jag. Men skriver på lite andra böcker också.
Hoppas ni mår jätte bra.
Ni är bäst, glöm aldrig det <33Nemo xx