T O L V

2.7K 85 7
                                    


Med en handduk runt hans muskulösa men lilla kropp leder jag Felix in till mitt sovrum. Kläderna han hade haft på sig förut, även de han hade spytt på, kastade jag i smutsen med tanken om att jag gör det någon annan dag. När jag inte har en påverkad Felix att ta hand om.
Okej det trodde jag aldrig att jag skulle säga.

Försiktigt sätter jag Felix på min säng och går själv över till min garderob där jag drar fram ett par rena kalsonger som jag kastar på Felix.
Han kollar skumt på kalsongerna och ännu konstigare på mig.
"Lita på mig dom bits inte", flinade jag och Felix gav mig bara ett fake leende.
"Ha ha vad du är rolig", sa han sarkastiskt och trädde på kalsongerna under handduken medan jag skrockade lågt åt hans kommentar. Det verkar som om badet fick Felix att nyktra till.
Yaay....eller inte.
Nu kommer jag säkert få höra det där, men jag är inte gay, jag är bara osäker. Men nej jag är inte gay jag var bara full. Det här är fel, jag kan inte göra det här. Mina föräldrar kommer döda mig, snacket som jag har hört miljoner gånger förr.
Med ett mindre glatt ansikte drar jag av mig tjocktröjan jag bar och gick bort till Felix som nu hade kastat bort handduken han också.
När han kände min närhet kollade han upp på mig men märkte fort att jag inte bar någon tröja och hans blick var snabbt nere på min blottade mage. Ett litet flin kröp sig på mitt ansikte.
"Ta en bild dom räcker längre, du vet bra runkmatrial." Mina ord fick honom att hoppa till och kolla upp i mina ögon. Jag skickade honom en ögonblink vilket fick honom att rulla på ögonen men en svag rodnad tog plats på hans kinder.
"Du blir bara roligare och roligare, eller hur?", sarkasmen droppade ur meningen och jag kröp skrockande upp i sängen och la mig på min sida.
"Jag skulle säga att jag är rolig hela tiden men jag kanske blir lite snuskigare på kvällarna, men vem vet." Jag ryckte på axlarna och ett leende hamnade på Felix tunna läppar.
"Vart ska jag sova?", frågade han och kollade nyfiket på mig.
"I toan skulle funka, men alltså den blev tvättad för bara någon dag sen så man vill ju inte smutsa ner den.", skakande på huvudet men med ett litet leende kröp Felix upp i sängen bredvid mig.
"Så jobbig..", muttrade han fram.
"Vad sa du snuskis?", Felix la sig så att vi hade huvudena mot varandra och jag kollade in i hans gröna iris.
"Bara att du är världens bästa.", ett stort, fake, leende var på klistrat på hans läppar och jag rullade bara smått på ögonen innan jag drog honom mot min kalla kropp.
"Tänkte väl det", mina ord kom ut aningen mumlande då min mun var ner grävd i hans halsgrop. Doften av han nådde min näsa och njutande drog jag in ett djup andetag och la min kropp närmare hans.
Vi låg så en lång stund med en skön tystnad över oss. Felix händer hade med tiden hamnat uppe i mitt hår och han höll på med det ljudlöst. Men tillslut lämnade en gnällande stön Felix läppar.
"Det är för varmt", klagade han. Och jag lyfte på huvudet för att titta upp på honom.
"Men jag är kall och det här är skönt", sa jag bestämt och gosade in mitt ansikte i hans hals igen.
"Men jag är varm och du är som en levande kamin", gnällde han och försökte smita från mitt grepp men jag höll bara om honom hårdare.
"Om du inte slutar snart får du sova på golvet", sa jag gäspande och öppnade på ena ögat för att kolla upp på honom.
"Golvet är iallafall kallt", sa han utan att sluta kravla runt i mitt grepp.
"Som du vill", en av mina fötter drog jag upp så att det låg pressat mot hans rygg och jag släppte snabbt på mitt grepp om honom för att istället putta honom med sån kraft att han hamnade med en duns på marken.
"Ouch..", fick han ur sig när han hamnade pladask på golvet. Flinandes och stolt drog jag täcket hårdare om mig och gosade istället in mitt huvud i min fluffiga kudde. Han få skylla sig själv.
Länge fick jag inte ligga själv förens en tung kropp hamnar på min och all lift lämnar mina lungor.
"Hah, sucker du suger", hans ben var gränslade över min midja och och fistbumpade luften i seger.
"Gå av mig tjockis", gnällde jag men Felix skrattade bara högt och började istället hoppa på min mage och jag gav hela tiden ifrån mig smärtfyllda stön när han kom åt ett ömtåligt ställe.
"Nej nu-", innan jag hann fortsätta tog jag all min kraft och vände på hela situationen så att Felix var den som låg pressad mot madrassen med mig gränslande runt hans midja.
"Hah vad säger du nu nu då loser?", överlägset kollar jag ner på honom och höjer på ögonbrynen. Felix mumlande något ohörbart och kollade surt upp på mig.
"Vad sa du? Prata högre så att jag hör dig här på min kulle av kunglighet", Felix lipade barnsligt upp till mig och korsade händerna över bröstet.
"Jag hatar dig..", mumlade han lågt. Flinande lutade jag mig fram och tog tag i hans händer som jag pressade mot madrassen över hans huvud.
"Gör du det nu?" Han kollade förvirrat upp på mig men jag kollade bara roat ner på honom. Innan han hann säga något mer gned jag mitt kalsong beklädda skrev mot Felix. Han flämtade högt.
Hårdare gned jag mitt skrev mot hans och gungade mina höfter fram och tillbaka.
"Hatar du mig fortfarande?", flinande kollade jag ner på honom och stängde ögonen hårt och bet sig i läppen för att inte låta något ljud lämna honom. "Huh, Felix jag hör dig inte."
"Fuck..", ett lågt stön lämnade honom och jag blev med ens nöjd. Det var det jag ville höra.
"Såja, Felle hatar mig tydligen inte", hårdare gned jag ner på honom. Jag lutade mig fram mot hans öra "jag trodde väl det."
Mina ord fick honom att kolla irriterat med lustfyllt upp på mig. Mitt hårdnade kön rörde sig fort och hårt mot Felix redan styva.
"Håll käften", upphetsat tryckte hans sin kropp upp och pressade sina läppar mot mina. I ren njutning och överraskning lämnade en lättad suck mina läppar och jag släppte taget om hans händer för att luta mig framåt och låta mina händer ömt landa runt hans ansikte.
Snart kände jag hur hans tunga gled över min underläpp i frågan om han kunde få inta min mun. Utan någon vidare eftertanke öppnade jag min mun och våra tungor dansade med varandra i en dans om dominans. Felix lät mig vinna och min tunga kunde utforska hela hans mun. Efter bara några sekunder frustade och stönade Felix under mig och min attraktion mot honom har aldrig varit större.
Jag avlägsnade mina läppar från hans och kollade ner mot hans upphetsade, smått svettandes och påtända kropp.
"Så jävla sexig", sa jag andfått och fort var mina läppar nere på hans medan jag tryckte mitt kön hårt mot hans vilket fick honom att stöna högt.

Sexigare människa tror jag aldrig att jag har sett.

----------------------

KAN NI GISSA VEM SKM KOMMER TILL SVERIGE????????
JUSTIN FUCKING BIEBER OCH MAMAM SKA FÖRSÖKA FÅ XBILJETTER TILL MIG OCH MIN KOMPIS OCH ALLTSÅ JAG KAN INTE FATTA DET HANS SKA KOMMA TILL SVERIGE. JAG LOMMER ÄRLIGT DÖ SHIT ALLTSÅ GOD.
om jag får biljetter alltså jag svär jag kommer svimma. det är inte kul omg jag kanske får se honom live alltså Fyfan vad sjukt.

Några andra roliga och spännande nyheter är att min nya bok ligger uppe i min profil nu så ni får mer än gärna ta era sexiga rumpor dit och kolla in den.
Den heter "Sugar Daddy" och handlar baseikly om Oscar som klär sig som en tjej (ganska så slampigt), hatar Felix med stor passion och vägrar ens röra en kille, han är väldigt pryd. Sen är det Felix som är skolans fuckboy och vill ha Oscars sexiga kropp för sig själv.
Mer detaljer får ni om ni läser prologen.

Hoppas ni mår bra babes 
Nemo xx

Fuckboy.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz