Tv:n visade något gammalt avsnitt på någon serie jag inte alls var intresserad av. Det enda jag gjorde var att gå och vänta på att Felix skulle komma hit och berätta att han har gjort slut med Amanda.Plötsligt hördes ljudet av en hög dunk i lägenheten och fotsteg hörs från hallen. Uppspelt ställer jag mig och går ut. Felix står framåt böjd över sina skor och försöker knyta upp dem. Så fort han får av sig dom slänger han bort dem och ser upp på mig. Jackan drar han av sig och slänger i riktigt mot krokarna men den faller ändå ner på marken.
Ett stort leende pryder hans läppar och jag vet att det är goda nyheter. Utan förvarning hoppar han upp i min famn och knyter armarna runt min nacke. Automatiskt åker mina armar runt hans midja och jag håller honom mot mig. Hans ansikte är så nära mitt att jag knappt kan se hans ögon tydligt utan att det blir suddigt.
"Jag gjorde slut! Jag gjorde fucking slut med henne och nu är jag dig och bara din!" Utbrast han glatt och kysste mig över hela mitt ansikte. Ett lyckligt skratt lämnade min strupe och jag skakade på mitt huvud så att han inte kom åt att kyssa det. Förvånat kollade han ner på mig. Jag flinade aningen upp mot honom innan jag kraschade mina läppar mot hans och tryckte upp honom mot väggen.
Ett högt flämt lämnade Felix när hans rygg kolliderade med väggen och jag använde det för att kunna invadera hans mun med min tunga. De brottades om dominans men jag lät honom vinna. När hans tunga utforskade min muns alla gömmor kunde jag inte undvika stönet som tog sig ur mig.
Hans mun rörde sig från min mun till min hals. Ett tag letade han runt efter min softspot, tillslut hittade han det nästan under mitt öra. Jag stönade högt och Felix sög hårdare på stället. Märkte mig.
Han lät sin tunga gå från min halsgrop upp längs halsen tills han kom till mina läppar, där lämnade han en kyss.
Jag kände hur jag hårdnade innanför byxorna och ljudet av Felix djupa andetag mot mitt öra hjälpte inte.
"Låt mig visa att jag är din" viskade Felix sensuellt mot mitt öra och jag nickade frenetiskt. Jag tog ett hårdare tag om Felix och bar honom in till mitt rum.
Mitt i rummet släppte jag ner honom, i brist på annat att göra.
"Jag vill inte att du ska göra något annat än att njuta och låta mig ta hand om dig, okej?" Förklarade Felix medan hans händer gned mig över hela kroppen. Stannade extra länge på mitt skrev. Kände på min hårdnad genom mjukisarna.
"Okej." Sa jag med mörk raspig röst. Felix flinade och nickade nöjt. Han ledde mig mot sängen och lät mig sätta mig på kanten. Innan jag hann ifrågasätta hade han hoppat upp i mitt knä. Fast inte så att han satt grenslad utan på andra hållet. Jag kunde inte se hans ansikte och skulle precis protester när han lutade bak huvudet på min axel och började röra sina höfter mot mitt skrev. Mörka stön lämnade mig. Hans andetag fläktades mot min hals och rysningar åkte igenom mig.
Mina händer flyttades upp på Felix överkropp och jag slet av hans tröja och försökte vända honom om. Jag vill kunna se hans sexiga ansikte. Ett lågt skrockande lämnade Felix och tillslut vände han sig om. Min blick hamnade direkt på hans vältränade mage och jag lät min hand möta hans brännheta hud. Mina fingrar följde konturerna av hans muskler. Lyckligt kollade jag upp i Felix mörka ögon.
Hans händer la sig på min midja och han tog tag i min tröja för att slänga iväg den. Han reste även på rumpan och använde fötterna för att dra av mina mjukisar. Hans händer hamnade direkt på mitt hårda kön och jag flämtade högt till.
"Felix" sa jag desperat. Felix händer rörda sig vant över min kuk och rörde sig precis så som han vet gör mig galen. Jag ville ha mer.
"Snälla Felix", yttrade jag bedjande. Felix flinade mot mig. Försiktigt puttade han bak mig på sängen. Hans egna byxor hade han fått av sig och la sig nu över mig med endast ett par kalsonger. Hans hårdnad trycktes mot min och jag stängde mina ögon, men sen var trycket borta. När jag öppnade ögonen så jag att Felix hade rört sig ner på min kropp och hans ansikte var precis vid mitt skrev. Synen fick mig att blunda ännu en gång och sucka desperat. När jag kände hur Felix tänder drogs mot min hud tittade jag ner. Stort misstag.
Felix hade mina kalsonger i ett grepp i sin mun och drog de sakta neråt, blicken hela tiden i min. Allt jag ville göra nu var att ta honom, hårt.
När kalsongerna var borta ödslade han inte mer tid utan tog mig direkt i hans mun. Jag slängde bak huvudet mot madrassen och ett djupt stön lämnade mina särade läppar. Felix tunga kan skapa magi, jag lovar.
När jag kände den välkända känslan i magen stönade jag högre och svankade min rygg för att kunna trycka mig djupare in i Felix mun. Men då avlägsnade han sig. Förvirrat kollade jag ner på honom.
"Jag vill att du ska komma inom mig." Sa han med en så otroligt sexig röst. Han reste på sig och slängde av sig kalsongerna innan han var uppe på min kropp igen. Nu placerade han sig längre upp, precis vid mitt skrev. Ja kunde känna hans öppning på toppen av min kuk och nästan bara det var nog för att kunna ta mig över kanten.
"Kondom" flämtade jag fram men Felix kollade bara lurigt ner på mig.
"Idag lever vi på the wild side" sa han innan han sjönk ner över mig. Ett högt stön lämnade oss båda och jag höjde mina höfter för att kunna jucka upp djupare in i honom . Ljudet av våra höga andetag och hud som slog mot varandra fyllde rummet och känslan i min mage blev starkare för varje sekund som gick. Jag visste att orgasmen snart var nära.
"Oscar" stönade Felix i mitt öra och med ett sista tryck in i honom kom jag tillsammans med Felix.
"Oh fuck" flämtade jag och kollade lustfyllt upp på Felix. Mina begär var långt ifrån uppnådda. "Vi måste göra det där igen, nu!" Sa jag uppspelt och Felix skrattade högt över min uppspelning.
"Vi kan göra det här hur många gånger du vill babe", viskade han i mitt öra och kysste mig precis under. Jag gnydde desperat och precis när jag skulle be honom att ändra position började en telefon ringa. Ljudet fick mig att sucka trött och jag kollade irriterat upp på Felix. Han kollade lika irriterat ner på mig och lutade sig fram för att svara i telefonen som var hans, och den som ringde."Mamma?" Sa Felix förvånat. Och hur mycket jag än önskar det inte vore något dåligt visste jag att när jag hörde Felix mammas röst genom telefonen, var något fel. Jävligt fel.
"Felix Sandman nu kommer du hem på momangen, vi ska ha ett allvarligt snack!"
---------------------------------
Varför blir jag aldrig nöjd med sexscenerna det känns som de blir sämre och sämre, de är typ likadana ugh. vad tycker ni??
nemo xx