HOOFDSTUK 1: Wat wil hij van me ...

3.9K 50 5
                                    

Op een warme woensdagnamiddag, had ik afgesproken met vriendinnen. We hadden besloten om met z’n allen te gaan zwemmen en daarna nog wat zotte foto's te nemen in de nabije speeltuin.

Ondertussen was het al laat geworden en we besloten naar huis te gaan. Ik reed samen met mijn beste vriendin naar huis, omdat ze maar vijf straten van mij woonde. Eens we aan mijn huis waren, nam ik afscheid met een dikke knuffel en zei tegen haar:” tot morgen”. Ik stapte naar binnen, draaide mij om en zwaaide nog een keer naar haar. Ik sloot de voordeur en ging naar mijn kamer. Ik nam mijn camera en  de USB-kabel. Ik opende mijn Facebook en zag dat mijn  vriendinnen al thuis waren. Op Facebook gingen  onze gesprekken verder. Terwijl ik op Facebook zat te chatten en muziek te luisteren, plaatste ik ondertussen ook de foto's van mijn camera over naar mijn computer. Er verscheen op mijn scherm dat dit vijf minuten in beslag zou nemen. Ondertussen speelde ik nog een liedje af en chatte verder op Facebook met mijn vriendinnen.

Na 5 minuten verschenen de foto's op mijn beeldscherm. Ik vertelde direct aan mijn vriendinnen dat ze geüpload waren en stuurde ze daarna direct door naar hun computers. Ik bekeek alle foto's en zag dat er verschillende mooie tussen stonden. Even daarna verschenen er al direct meldingen op Facebook dat mijn vriendinnen nieuwe albums hadden gemaakt. Ook dat ze hun profielfoto’s en omslagfoto’s hadden veranderd. Op minder dan enkele minuten kregen de foto's al enkele like’s.

De volgende dag op school spraken we op de speelplaats nog  verder over te toffe tijd die we gisteren hadden beleefd.

Plots kwam er iemand, van op onze school, naar onze groep toegelopen. Ze kwam zeggen dat we gisteren mooie foto's hadden genomen, maar vroeg wie die man op de achtergrond was. Ik schrok en besloot om na school, wanneer ik thuis was, direct te kijken naar de foto's. Die namiddag op school kon ik mezelf niet meer concentreren.

Ik moest weten wie ze had gezien en wie er bij ons mee op de foto stond...

Wat wil hij van me ...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu