HOOFDSTUK 10: Bloedneus...

1.5K 33 1
                                    

Hij stond daar nog steeds met het mes in zijn handen. Ik huilde nog steeds. Ik nam de poot van de stoel, waar mijn vriendje opzat, vast. Ik zag dat James naar me toe kwam gelopen. Hij legde het mes op de tafel neer en nam me vast bij mijn arm. Hij trok mij tegen zijn lichaam aan en probeerde me te kussen. Ik wilde dit niet, neen, mijn vriendje was net dood en hij wilde al met me kussen die lelijke vieze oude man!! Ik duwde hem van me weg, maar hij had me te strak vast. Ik probeerde hem een mep in zijn gezicht te geven omdat die viezerik mij wilde kussen. Maar hij was te snel. Hij nam me in een speciale greep vast zodat ik niets meer kon doen. Het enige waar ik aan dacht om te kunnen doen, maar wel zeer pijnlijk voor mij, was hem een kopstoot geven. Hij kwam dichter om me te kussen en daar zag ik mijn kans. Ik deed mijn hoofd achteruit en botste het recht tegen zijn hoofd aan. Hij schreeuwde het uit, maar loste niet zijn greep. Hij vloekte en nam mijn hoofd pijnlijk hard vast. Hij gaf me een kopstoot zodat ik een bloedneus had. Hij drukte zijn lippen op de mijne en ik gilde en krijste en schopte, maar hij loste zijn greep niet en bleef mij kussen. Ik voelde me zo vies..... Ik kreeg zelfs het gevoel  dat ik misselijk werd. Hij liet me los en ik liep naar de deur van de kamer en probeerde ze open te maken. Maar James had de deur op slot gedaan. Ik voelde me zo misselijk dat ik plots moest braken.

Nadien voelde ik me zo slap. Mijn neus deed super veel pijn en ik voelde me vies omdat die gore man me had gekust. Ook voelde ik me zo eenzaam en alleen, zeker met het verlies van mijn liefste vriendje. Ik begon weer bijna te huilen maar kon het nog net doorslikken. James kwam naar me toe en vroeg of alles wel goed was. “NEEN, natuurlijk niet!”, schreeuwde ik het uit! “Mijn vriendje is dood. Jij geeft me een bloedneus en kust me terwijl ik dat helemaal niet wil, jij vieze vuile VETZAK!”, schreeuwde ik recht in zijn gezicht.

Plots zag ik de grijns op zijn gezicht weer verschijnen. “Dat was juist het beste van de avond, hierop heb ik al zo lang gewacht. Dat vriendje van je heb je totaal niet nodig” zei James vrolijk. 

Ik zakte in elkaar omdat ik het niet meer aankon van verdriet. James had nog steeds die grijns op zijn gezicht.  “Je bent zo mooi” zei James. Ik voelde de rillingen over mijn lichaam heen lopen. Ik wilde hier echt weg! Ik zuchtte en veegde mijn tranen af. Ik besloot om er alles aan te doen om hier weg te geraken. James zei dat hij me naar de badkamer ging brengen zodat ik mezelf wat kon opfrissen.

Hij bracht me naar de badkamer en deed de deur op slot. Hij had me verteld dat ik het donkerblauw kanten kleedje moest aandoen met het donkerrood vestje  en de rode schoenen met een hakje.

Ik nam een bad, kleedde me aan, deed mijn haar in een paardenstaart en wachtte op de stoel tot James me kwam halen.

Nog geen vijf minuten later deed James de deur al open. Hij nam mijn hand vast en we gingen naar beneden. Ik zag een mooi gedekte tafel waarop  een kandelaar met brandende kaarsen stond. Hij leidde me naar de stoel en ik ging zitten. Hij schonk cola in en deed soep in de borden. Hij ging recht tegenover me zitten. Hij nam een slok van zijn drinken, maar het bleef stil. James zette zijn glas weer neer en zei: “Eindelijk onze eerste date”. Ik keek hem niet aan, die moordenaar van mijn vriendje, hij was geen oogcontact waard. Hij zei dat ik wat moest proeven van zijn zelfgemaakte soep. Ik moest de soep niet hebben, dus zat ik maar naar mijn vork te staren. James was ondertussen al een cd gaan insteken om wat muziek op de achtergrond te hebben en de stilte te verbreken.

Hij nam mijn vol bord soep en ging naar de keuken. Ik keek rond en de kamer zag er hetzelfde uit als mijn huis. Ook zag ik weer een cameratoestel staan in de hoek van kamer.

Even later kwam James terug met een bord spaghetti, hij zette het voor me neer en ging terug recht tegenover me zitten. “Ik heb speciaal je lievelingseten klaargemaakt.”, zei James. Om eerlijk toe te geven had ik eigenlijk wel honger, dus nam ik enkele happen van de spaghetti. Deze was precies klaargemaakt hoe ik hem het liefste mocht. “Vind je hem lekker?”, vroeg James. Ik knikte heel zachtjes. Nadat ik de helft van het bord had opgegeten, legde ik het bestek in het bord neer als teken dat ik klaar was met eten.

Tien minuten later voelde ik me plots duizelig worden. “Alles goed?” vroeg James. Ik zag een wazige grijns op zijn gezicht verschijnen. Plots had ik het door, hij had iets in mijn eten gedaan! Oh nee, dacht ik, maar het was al te laat....... Ik viel bewusteloos van de stoel. James pakte me op en meer kon ik mij niet herinneren.....

Toen ik terug wakker werd, lag ik op mijn bed in mijn kamer. Ik duizelde nog een beetje, maar ik zag wel al waar ik was. Plots voelde ik een verband rond mijn arm zitten. Wat had hij met mij gedaan.... Het deed pijn als ik eraan kwam, ik voelde dat er precies iets in mijn arm zat. Wat kon dat zijn? Het moest eruit..... Help wat was dat ? Ik haalde het verband van mijn arm en zag een grote snede. Maar het deed zoveel pijn, wanneer ik het verband er had afgedaan, dat de tranen in mijn ogen sprongen.  Ik schreeuwde het uit: “WAT HEB JE MET ME GEDAAN!” Maar ik kreeg geen antwoord. Wat was dat ding  in mijn arm, het deed zoveel pijn. Ik zag zelfs nog wat bloed rond de snede zitten.......... Ik wilde hier weg, het was hier zo eng en de snede deed zoveel pijn.

Plots hoorde ik geklop op de deur.......

Wat wil hij van me ...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu