HOOFDSTUK 3: Ik zie, Ik zie, alles wat je doet ....

1.7K 32 4
                                    

Ik was zo geschrokken, dat ik mijn gsm uit mijn handen liet vallen en in tranen uitbarstte. Wie kon dat nu toch zijn? Ik besloot al mijn vriendinnen op Facebook te vertellen wat er was gebeurd. Ook probeerde ik het telefoonnummer op te zoeken, zodat ik te weten kon komen van wie het was.

Maar dit was zonder succes, het was een herlaadkaart. Je kon het nummer dus niet traceren.

Ik begon helemaal te beven van de gedachten die nu door mijn hoofd spookten. Mijn vriendinnen op Facebook, zeiden dat ik de politie moest bellen. Maar daar dacht  ik anders over. Wat kon de politie hier nu aan doen. Ik had geen bewijs, geen nummerplaat of andere informatie.

Plots herinnerde ik me, dat ik vandaag alleen thuis zou zijn, de hele avond. Dus er was niemand die mij kon beschermen. Ik ging snel naar beneden en draaide alle deuren op slot, dit gaf me al een iets veiliger gevoel. Ik ging terug de trap op naar boven, maar toen liep het mis....

Ik misplaatste mijn voet en viel zo tien treden naar beneden. Plots werd alles donker....

Iets nadien kwam ik terug bij bewustzijn en stond op. Ik voelde dat mijn lip aan het bloeden was. Dus liep ik naar de badkamer om te kijken hoe erg het was. Ik nam een washandje en dopte dit tegen mijn lip. Vijf minuten later was het bloeden van mijn lip alweer gestopt.

Ik ging eerst terug naar boven, om mijn gsm te nemen en die in mijn broekzak te stoppen voor als er nog  iets zou gebeuren. Zodat ik, indien nodig, dan mijn ouders kon bellen. Ik nam ook mijn laptop mee naar beneden.

Eens ik veilig beneden was, kreeg ik  de melding op mijn gsm dat ik een berichtje had. Ik zag dat het berichtje weer van een onbekend nummer was. Maar deze keer viel het me op dat het een ander nummer was dan het nummer dat me al eerder had gebeld. Eerst durfde ik het berichtje niet te openen, maar ik kon mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen.

Dit stond er geschreven:

Heb je je pijn gedaan? Want het beste tegen een bloedende lip is er water tegen houden.

PS: Ik zie, Ik zie, alles wat je doet.......

Nu werd ik pas echt ongerust hoe kon die man nu weten dat ik van de trap gevallen was??? .....

Wat wil hij van me ...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu