7. Plán

82 17 2
                                    

Když Anna viděla můj vyděšený výraz, usmála se. Hledala slova, kterými vysvětlila, všechny své pocity.

Já jsem jen nehnutě stála a pozorně sledovala každý její pohyb. Bála jsem se... a jak.

"Má drahá Kassandro" konečně promluvila. "Máš něco co je mé a já to chci zpátky" řekla klidným hlasem. "Opustíš Caluma a řekneš mu, že ho už nikdy nechceš vidět." odmlčela se a já už nevydržela tam jen tak stát a zeptala se na otázku, na kterou jsem už dávno znala odpověď "a co když ne?" začala se hrozně smát, že se skoro neudržela na nohách. "Zabiju tě" pošeptala a odešla.

Spadla jsem na kolena a rozbrečela se. Miluji ho. Nemůžu se ho jen tak vzdát, ale když budu mrtvá, tak mi to bude k ničemu. Musím něco udělat. Cokoliv.

***

Bežela jsem za Calumem. Měla jsem v plánu ho opustit, ale když jsem ho uviděla, všechno jsem si rozmyslela a řekla mu vše o rozhovoru mezi mnou a Anne.

"Utečeme!" vykřikl po dlouhé tiché pauze. "Ale to nejde. Nemůžu je opustit a navíc, nemám žádné peníze" odpověděla jsem rychle na jeho absurdní návrh. "Já peníze mám a miluju tě. Chci být s tebou a rozhodně nechci vidět jak trpíš." "Miluješ mě?" překvapeně jsem se na něj dívala. "Ano. Celým svým srdcem." "Já tebe taky miluju" zašeptala jsem mu do ucha "a moc ráda s tebou uteču pryč."

***
Next chapter out. What do you think about it?

Kam si myslíte, že odjedou? Povede se jim to vůbec? Co Anna?

A nebojte se žádná klasická lovestory to nebude. Myslím, že to ještě bude zajímavý :D 3:)

Hope u like it! ;)

Bye :*


PuppetKde žijí příběhy. Začni objevovat