Od doby co Calum odešel jsem si četla. Už mi zbývá pouze pět stránek a jinou knihu, kterou jsem nečetla tady nemám.
Zavřela jsem knížku a rozhodla se udělat večeři. Dereka jsem nikde neviděla. Asi oddešel.
***
Přecedila jsem špagety do mísy a rovnou si nandala na talíř. Polila jsem je boloňskou omáčkou, kterou jsem dělala v životě nejmíň milionkrát. Do skleničky jsem si nalila pomerančový džus a sedla si ke stolu. Přesně v tu chvíli se otevřely dveře a Derek vešel dovnitř s balíčkem v ruce."Večeře je na lince." řekla jsem s plnou pusou. Kývl a přešel ke mně podávajíc mi balíček. "Doslechl jsem se, že máš dneska narozeniny, tak jsem ti koupil takovou drobnost." řekl trochu nervózně, jakoby se bál, že mu jej omlátím o hlavu. "Děkuju" špitla jsem s podezdřívavým pohledem na tváři a dárek přijala. Úplně jsem zapomněla na svoje narozeniny. Už je mi sedmnáct.
Rozvázala jsem stuhu a otevřela krabici. Dívaly se na mě tři knížky, které jsem nečetla: If I stay, Příliš mnoho Kateřin a první díl Game of thrones.
"Děkuju" pošeptala jsem ještě jednou a začala si pročítat moje nové přírůstky do sbírky světů v mé mysli. Celou dobu jsem cítila jeho pohled. Trochu mě to znervózňovalo.
***
Další kapitola. Začíná mě to bavit. Myslím hodně dobředu a neskutečně se těším na jednu scénu, která příjde až za nějakou dobu. Btw. Omluvám se za nesrovnalosti typu, že plnoletost beru jako 18, ikdyž v Anglii odkud Kass pochází je to 21 let. Opravovat to nebudu, protože by tam pak pár věcí nesedělo. No nicHope u like it ;)
Bye :*
ČTEŠ
Puppet
RandomAsi jsem si už zvykla, že se mnou každý zachází jako s hadrem. Už se ani necítím jako bych sem nepatřila. Už je mi to vlastně jedno. Je mi vlastně všechno jedno. Dokud...