Musím utéct. Dřív než se Calum vrátí domů a zjistí co jsem udělala. Než to kdokoliv zjistí. Rozběhla jsem do ložnice sbalit si nejdůležitější věci. Vzala jsem peníze schované v nočním stolku pro případ nouze.
Přešla jsem do obývacího pokoje a zadívala se na tělo. Co s ním budu dělat? Nemůžu ho tady jen tak nechat vedle vražedné zbraně. Až to tady bude policie vyšetřovat budou hledat... otisky. Jasně otisky. Nesmí tu žádné najít.
Oblékla jsem si gumové rukavice a sebrala všechny různé čistící protředky a začala čistit všechna místa, kde by mé otisky být neměly.
Tělo jsem se snažila zabalit do koberce, na kterém leželo. Vykoukla jsem z okna na dvůr. Nikdo tam nebyl. S vypětím všech sil jsem koberec vyhodila z okna, že málem spadl na střechu auta. Z botníku jsem vzala klíčky od Derekova auta. Přes rameno jsem si dala tašku a na linku jsem položila složený papír, který jsem zbrkle napsala. Potom jsem co nejrychleji běžela na dvůr, než kdokoliv stačil něco postřehnout.
Mrtvolu jsem hodila do kufru auta. Posadila jsem se na místo řidiče. Otočila klíčkem, šlápla na plyn a velikou rychlostí odjížděla pryč.
Jela jsem daleko za město k nějakému jezeru, kam jsem tělo hodila. Trochu jsem si oddechla. Tělo samozdřejmě mohou za nějakou dobu najít, ale nemají důkazy. Alespoň v to doufám.
***
Tak další kapitola. Wattpad mě teď dost štve, protože se mi neukládají kapitoly :(
Hope u like it ;)
Bye :*
ČTEŠ
Puppet
RandomAsi jsem si už zvykla, že se mnou každý zachází jako s hadrem. Už se ani necítím jako bych sem nepatřila. Už je mi to vlastně jedno. Je mi vlastně všechno jedno. Dokud...