Projížděla jsem maloměstem někde na jihozápadně od New Yorku, když jsem si řekla a dost! Už jsem dostatečně daleko, abych se zabydlela. Sice jsem neměla peníze, ale to se určitě nějak vyřeší. Dojela jsem na druhý konec, kde jsem zastavila na odpočívadle. Přespím v autě a zítra uvidím co dál.
Auto jsem zamkla a lehla si na složené šály na zadním sedadle. Překryla jsem se dekou, kterou jsem našla v kufru. A usínala...
***
Asi kolem půlnoci jsem zaslechla bouchání na okno. Řekla jsem si, že je to jen další opilec a spala dál.Když klepání nepřestávalo. Posadila jsem se. Za oknem stála mužská silueta. Víc jsem v té tmě neviděla. Co si všiml, že jsem se probrala přestal mlátit do auta a začal se na mě upřeně dívat. Dost mě to děsilo.
Odemčela jsem a vylezla ven, abych zjistila víc. Předemnou stál mladík. Hnědý oči, kaštanový vlasy, sportovní postava... no prostě fešák.
Chvíli jsme jen tak stáli a skenovali se navzájem pohledem. Nadechla jsem se a chtěla něco říct, ale předběhl mě.
"Co tady děláte slečno?" zeptal se podezíravým a zároveň milým tónem "A kdo jste?" dodal. Nevěděla jsem co mu odpovědět. Mám si vymyslet nové jméno? Mám se s ním vůbec vybavovat? Přišel mě zabít?***
Tak jsem vám to utla v nevědomosti, jsem to ale mrcha, co? 3:)
Další kapitolu přidám co nejdřív to půjde.Hope u like it ;)
Bye :*
ČTEŠ
Puppet
RandomAsi jsem si už zvykla, že se mnou každý zachází jako s hadrem. Už se ani necítím jako bych sem nepatřila. Už je mi to vlastně jedno. Je mi vlastně všechno jedno. Dokud...