13. Derek

57 15 1
                                    

"Kassandro!" slyšela jsem Caluma křičet z chodby. Přiběhla jsem k němu a podívala se na blonďáka vedle něj. Byl tak o tři roky starší než Calum. Měl stejně krásné modré oči. Na sobě měl perfektně padnoucí černý oblek. Pod ním se skrývala zářivě bílá košile, na které byla uvázána klasická červená kravata.

"Tohle je můj bratr Derek. Strávíte teď spolu spoustu času." "Teší mě. Já jsem Kassandra." představila jsem se a rozloučila se s Calumem.

"Tak co chceš dělat?" zeptal se s podzvednutým obočím. Jen jsem pokrčila rameny. Pomalu jsem došla do kuchyně a postavila na čaj. Z poličky jsem si vzala půllitrový hrnek s nápisem I LOVE TEA a hodila do něj dva sáčky zeleného čaje. Zalila jsem čaj vodou a namířila si to k posteli. Celou dobu jsem na zádech cítila jeho pohled. Ignorovala jsem to. Třeba když ho nebudu vnímat, on udělá to stejný. Doufám...

Uvelebila jsem se na posteli, napila se čaje a otevřela knížku, kterou jsem měla rozečtenou. Alice in Wonderland. Přála jsem si jen na chvíli utéct z tohoto krutého a nespravedlivého světa. Nic jiného jsem nechtěla.

***
Ha ha. Next kapotola :'D. Psala jsem celou cestu do školy. Teď mě to nějak chytlo :3

Co si myslíte o bratrovi Caluma? Bude stejný jako on nebo s jí bude chtít opravdu pomoct?

Hope u like it ;)

Bye :*

PuppetKde žijí příběhy. Začni objevovat