Trvalo čtyři dny než jsme se dostali do přístavu a nastoupili na loď do Ameriky. Hrozně se těším.
***
Ta úžasná zelená žena stojící předemnou mi vehnala do očí slzy. Jsme v New Yorku. Pryč od Londýna, pryč od Meredith, pryč od Daniela, a hlavně pryč od Anne.
Zastavili jsme před úžasným hotelem. "Mohl bys nás ubytovat prosím" řekla jsem Calumovi. "Chci si ještě něco zařídit." Políbila jsem ho na tvář a vydala se směrem do centra.
***
Už hodinu hledám kadeřnictví. Jsme v New Yorku, vždyť tady musí být na každém rohu.Konečně. Vešla jsem dovnitř a opřela se o pokladní pult. Slečna s krásnými blond vlasy sepnutými do drdolu, ze kterého jí vypadlo pár pramenů ke mně hned přicupitala a mile se zeptala co potřebuji.
"Chěla bych se ostříhat a obarvit. Máte teď volno?" "Ano, máme, ale vaše vlasy jsou tak krásné, dlouhé a zdravé. Nemyslíte, že by to byla škoda?" "Ne. Je to něco co mi připomíná minulost."
***
Podívala jsem se do zrcadla a začala se smát. Byla jsem tak šťastná. Nikdy jsem neměla ráda změny, ale teď... teď jsem z ní byla přímo nadšená. Poděkovala jsem kadeřnici a vypravila se do hotelu.
***
Na recepci jsem se zeptala, kde máme pokoj a výtahem vyjela nahoru do posledního patra. Zajímá mě co řekne Calum.
"Jsem zpět" vykřikla jsem, když jsem vešla do pokoje. Skoro mi vyrazil dech. Obrovské apartmá plné zapálených svíček. Na stole ležely rudé růže, šampaňské a jahody v čokoládě.
Calum ležel na posteli a sledoval telefon. Podíval se na mě, odložil mobil a usmál se. "Líbí se mi to. Myslím ty vlasy" řekl a přistoupil ke mně.
Díval se mi do očí a neustále se obličejem přibližoval. Bylo mi jasné co chce udělat, tak jsem to vzala do vlastních rukou a začala ho líbat. Myslím, že ho to trochu zaskočilo, ale rozhodně se nebránil.
Zabloudil rukou pod mé tričko a vysvlékl mi jej. Já udělala to samé s jeho tričkem.
Líbajíc jsme se dostali na postel. Už nazí. Ani nevím jak se to stalo.
Ani se mě nezeptal jestli s ním spát chci. Strčil to do mě a tvrdě začal přirážet. Bolelo to tak moc, že jsem chtěla umřít, ale po chvíli se bolest přeměnila v nepopsatelně úžasný pocit blaženosti.
Když byl hotovej svalil se vedle mě na postel, obejmul mě kolem ramen a spokojeně usnul.
Ještě nějakou dobu jsem to rozdýchávala než jsem taky usnula.
***
Další kapitola! Týjo, ta závěrečná scéna :D. Bylo to hrozně těžký napsat, protože s tím noc zkušeností nemám (vlastně žásný :D), proto jsem to taky moc nerozebírala a trvalo tak dlouho to přidat. Jo, já vím HRŮZA.
(Kdyžtak mělo jít o sex)Btw. na obrázku jsou Kassandřiny vlasy.
Kapitola je celkem dlouhá. Tím jsem vám chtěla poděkovat za podporu. Děkuju :*
Hope u like it ;)
Bye :*
ČTEŠ
Puppet
RandomAsi jsem si už zvykla, že se mnou každý zachází jako s hadrem. Už se ani necítím jako bych sem nepatřila. Už je mi to vlastně jedno. Je mi vlastně všechno jedno. Dokud...