Calm, nu-i update

907 45 41
                                    

Nu cititi daca nu aveti chef. Vreau doar sa-mi eliberez sufletul.

Nu vreau mila, vreau sa ma descarc si sa va dau adevaratul motiv pentru care n-am scris.
Tata e un alcolist imputit care are multe datorii.

• 5miloane undeva
•18 milioane altundeva
• 30 de milioane scoase de la banca recent

Nu a dat nici un ban la datorii sau in casa. De ziua mea mi-a dat 6 lei ca sa-mi scot prietenii afara, noroc cu mama care mi-a dat mai multi.

Vreau doar sa plang pe umarul vostru, acasa nu-mi permit sa plang ca sa nu o intristez pe mama. Ma doare inima, jur. Am plecat astazi cu mama la bunici ( parintii lui ) si le-a povestit -m-am abtinut-, apoi am mers la parintii mamei unde iar s-a vorbit despre banca, datorii, familie, certuri, tata, mama, eu, Ovi. Imi venea sa plang dar imi muscam limba ca sa ma opresc. Pe drum spre casa am inceput sa plang, simteam ca nu-s in toate mintile.

Am intrat in casa si am fumat o tigara. Imi tremurau mainile atat de tare ca abia puteam sa beau apa. Ma durea capu, stomacu , ma abtineam sa nu plang si imi era greata. Jur ca vroiam sa ma duc si sa-i tai gatul...da m-am dus in baie si m-am taiat aproape pe toata mana. Nu imi pasa daca nu ma credeti, eu doar ma descarc.

Tata are o baioneta si uneori imi e frica pentru vietile noastre dar jur ca nu o sa mor pana nu moare si el. Animalele ca el nu merita sa traiasca .

Si acum ceva ce va intereseaza, maine daca am timp scriu next.

Dragoste neașteptatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum