Capitolul 51 : Doar eu, tu și copii ! (Sfârșit pt.2 )

4.7K 208 38
                                    

Cred ca nu l-am mai văzut pe Xander in halul acesta niciodată , plin din cap până-n picioare de emotii. Azi,  peste exact 5 minute o sa ii vada pe gemeni pentru prima data în atatia ani.

- Ce o sa le spun?  își aranjează parul tensionat. Dacă nu o sa reușesc să fiu un tată bun pentru copilașii noștri?

- Oh Dumnezeule,  Xander!  îmi dau ochii peste cap,  sătulă de cele două ore de plânsete  din partea dragului meu soț . O sa vezi ca totul v-a fi bine!  ii zambesc incurajator.

- Ești sigură?  ma priveste nesigur.

- Sută la sută  sigura!  ma întind spre buzele sale,  sărutându-le fin.

Când mă pregătesc să mai presez un sărut peste buzele lui,  se aude o bătaie puternica în ușă,  semn ca Cora,  Patrik și copii au ajuns.

- Mama!  Mama!!  ii aud pe micuti strigandu-ma .

- Vin imediat!  ii anunt.  Ești gata?  ma întorc spre Xander cu un zâmbet pe buze.

- Presupun.  își musca buza inferioara,  urmandu-ma spre living.

Le zâmbesc tuturor,  lăsându-l apoi pe Xander sa înainteze cativa pași spre copii noștri . Mike îi sare de-n data în brate,  infasurandu-si mâinile în jurul gâtului sau.

- Tatii!!!  Te-ai întors!  ii da acesta un pupic pe obraz tatălui său.

- Da micuțule , îmi pare rău că am lipsit atât.  ii ciufulește Xander parul.

- Tata?  ochii lui Jake îl privesc fără oprire pe Xander.

- Da,  Jake ! El e tata!  striga Mike fericit cat e lăsat pe jos de către Xander.

- Tati?  întreabă Jade,  ochii săi formând lacrimi.

- Eu sunt,  dragilor. se apropie Xander de ei,  lăsându-se la nivel cu ei cat le mângâie încet cate un obraz. Nu imi vine sa cred ca sunteti aici!  ii trage brusc într-o imbratisare.

Merg lângă Mike si il ridic în brate,  privind cum cele mai importante persoane din viata mea se revăd insfarsit.

Xander îi ridică pe amândoi pe cate o mana,  venind aproape de mine si Mike.

- Nici nu va imaginari cat de mult va iubesc pe toti!  spune Xander,  vizibil fericit. Tu, Zappy a mea,  ești cea mai frumoasa persoana pe care am văzut-o în viata mea.  Tu, m-ai făcut cel mai fericit bărbat din întreaga lume,  mi-ai dăruit cei mai frumoși copii de pe pământ și ai reușit să mă schimbi asa cum nimeni altcineva nu cred ca ar fi reușit vre-o data ! își lipește fruntea de a mea,  făcând ca toată faza asta sa fie ca și un vis.

- Dumnezeule,  nu pot sa cred ca suntem aici , acum,  împreună după tot ceea ce s-a întâmplat pe parcursul anilor acestora.  Ești primul și ultimul bărbat din viata mea. îl privesc direct în ochi,  fruntile noastre fiind încă lipite.

- Dragilor,  regretam sa va distrugem micuta telenovela însă noi plecam acasă.  Trebuie sa... mutam mobila?!  încearcă Cora să pară convingătoare dar nu-i prea iese.  Oricum,  ne vedem mâine,  ok? 

- Da,  bine Cora!  bolborosească fără să îmi mut privirea de la minunatul meu soț . Ne vedem mai târziu,  oricum mergem la Markus si la restul.

Cei doi au plecat repede, grăbindu-se sa " mute mobila " în pat probabil. După câteva minute de holbat unul la altul,  le-am dat drumul copiilor ce au fugit în camera alaturata sa se joace , lăsându-ne câteva clipe pentru a discuta.

- Nu îmi vine să cred că suntem toti aici,  împreună insfarsit!  Iti dai seama?  Familia noastră e completa din nou ! îmi sprijin capul pe umarul lui,  simtind cum îmi sărută creștetul.

- De acum o sa fim mereu împreună,  iubito!  "Doar eu,  tu și copii! " șoptește acesta,  facandu-mi inima sa accelereze de fericire.

Am o familie,  una doar a mea,  una care m-a iubește și pe care o iubesc cu toată ființa.

"Mami " , sper ca de acolo din cer îmi poti vedea copii,  nepotii tai pe care nu ai apucat sa ii vezi și pe Xander . Mi-ar plăcea să te văd atât de mult,  sa te strâng în brate, sa iti spun cat te iubesc , sa vezi câtă fericire am în suflet.

Mama. Mama mea naturală  ... Chiar dacă nu am apucat sa te cunosc,  chiar dacă nu îmi aduc aminte de tine,  as vrea sa iti spun cat te iubesc și pe tine.  Mi-ai dăruit aceasta viata,  un frate perfect , ai murit pentru noi. Poate ca nu as fi avut parte de aceasta familie mare,  nebuna și iubitoare dacă nu eram răpită de lângă voi după ce m-am născut. Soarta mea a fost sa sufăr cumplit pana în acea zi pe care credeam ca o voi uita repede,dar nu a fost asa,   acea zi în care Xander a apărut în viata mea .

                    Sfârșit!

****
Trebe să mă apuc să corectez cartea.

  Asta a fost... :3 Păreri? 

Și... Dap.  Vă invit să citiți și celelalte cărți ale mele . Am din fiecare categorie...  aproape xD.

Old Friend New Lover = Cam ca și asta ( dragoste)

Alice = Vampiri

Learned to kill = Chestii ninja,  sânge,  etc. 

Monstrul meu protector = Dragoni,  dragoste și putin sânge.

Dragoste neașteptatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum