Am trecut! Hehe. Abia aștept să fie Luni. De ce? Pentru că începe școala!! :D Nu, nu-s genu care-și face temele sau învață dar... m-am plictisit acasă, măcar la școală râd și mănânc și gratis de la colegi. Totuși, semestrul ăsta o să fie mai urât, trebe să învăț la mate și cred că mă apuc de sală iar, dar acolo face sală un tip care-i disperat după mine, o să fie ciudat.
***************×**************
~Jade~
Îmi apuc rapid cărțile și merg direct în clasă. Mă așez în banca mea din spatele clasei și îmi deschid cartea de engleză atunci când profesoara intră în clasă.
Jake nu e în aceeași clasă cu mine, eu sunt în B iar el e în F, clasa lui e una specială pentru sportivi. Oricum, nu prea contează, Jake nu mi-a luat apărarea niciodată în fața celorlalți de la școală. Da, acasă se poartă cu mine ca odinioară dar la școală e total diferit, cred că nu vrea să-și strice reputația umblând cu mine. Spre deosebire de el, eu sunt nimic, el e cel sportiv, atractiv, perfect... eu sunt doar cea care iubește desenul și engleza, nimic mai mult, nu sunt bună la nimic altceva, nici măcar la vorbitul cu alte persoane.
- Jade Riven? o aud pe profesoară strigându-mi numele.
-I'm here Mrs. Jacobs. ridic mâna ca să mă observe.
-Good, read from page 68.
Îmi deschid cartea la pagina 68, începând să citesc lecția cu voce tare. Jumătate de clasă nu se pricepe la engleză așa că primesc mai multe priviri confuze din partea lor. După ce termin de citit și tradus, doamna Jacobs pune pe altcineva să rezolve exercițiile.
Mă uit pe geam și observ că a început să ningă. Dacă vremea continuă tot așa, drumurile vor fi închise cu siguranță. Urăsc iarna din toată inima mea, copii aruncă cu bulgări de zăpadă în mine sau mă împing pe gheață. Îi urăsc pe toți.
Restul orelor am încercat să fiu atentă dar nu am prea reușit,cu atât mai puțin la matematică și chimie.
Însfârșit pot să merg acasă! Mersi celui de Sus că am trecut cu bine prin această zi!
Îmi iau cartea de istorie și mă îndrept spre dulapul meu. Bag cartea înauntru și îmi închid ușa dulapului. Trebuie să mă grăbesc dacă vreau să ajung în autobuz înaintea celorlalți, Guss ar trebuii să ajungă în 5 minute.
-Bună, Jade! aud o voce în spatele meu.
Mă întorc și o văd pe Quinn stând zâmbitoare împreună cu patru prietene de ale ei ce se uită la mine amuzate.
-Nu mă saluţi? întreabă aceasta încercând să pară rănită.
-Bună, Quinn. șoptesc mai mult.
-Mai ai ore ? întreabă aceasta cât o prietenă de-a ei se proptește de dulapul de lângă mine, amenințător de aproape.
-Uh... Nu, nu mai am ore. îmi strâng cu putere mânecile gecii.
-Noi mai avem fizică. Haide, te conducem până la autobuz! sare Quinn fericită, prinzându-mă de mâna.
-Nu, e ok... Nu trebuie să ieșiți și voi, e frig afară. încerc să mă eliberez din strânsoarea ei.
Acestea încep să chicotească cât Quinn mă trage în direcția opusă de stația de autobuz. Ajungem în spatele liceului și sunt împinsă de Quinn. Cad pe spate și le văd pe toate cinci cum încep să râdă de mine.
-Ți-am spus că ne vedem după ore, jigodie mică! se apropie Quinn și mă împinge iar chiar înainte să mă ridic de jos. Te dai la Cole al meu? Vrei să te bagi în patul lui, huh? se apleacă aceasta.