In poza este cora si in video este tot ea dansand . :3 ( Danseaza si mai bine doar ca in acesta danseaza mai mult ca in celelalte ) :P
~Lexus povesteste ~
Dupa ce mi-am vazut baietelul cum doarme , m-am intors cu toti in salonul meu unde fiecare se aseza unde apuca pentru a ne pregatii cu cea mai grea decizie : numele copilului .
- Deci dragilor ... Ce crede-ti ca i s-ar potrivii puiului meu ? ii intreb pe toti .
- Eu zic ca Joey ar fi bun . Ce spui Zappy ? ma intreaba Damian cu niste ochi mari insa ... Joey ...sincer ?!
- Joey ?! mi-o ia Cora inainte , salvandu-ma . Ce-i cu numele asta frate ? Doar nu o sa ajunga tractorist sa ii punem numele asta ! isi da ochii peste cap .
- Mereu te bagi tu ! se stramba Damian la ea , iar aceasta ii arde una dupa ceafa .
- Heei ! Fara bataie aici ! ii intrerup . Alte idei mai aveti ? Cora ? Tu ce spui?
- Eu cred ca ar fi adorabil sa aiba 3 nume , iar cum eu sunt cea mai buna prietena , am dreptul sa il aleg pe primul ! se mandreste aceasta , scotand niste sunete de gândire . Mike ! E perfect pentru pitic !
- Mike ? imi deschid ochii larg . Suna destul de bine , imi place ! imi intind bratele iar aceasta imi sare in brate , asezandu-se la loc apoi . Deci ... ne mai trebuie inca doua nume superbe ! imi strang picioarele la piept .
- Ce zici de Denis ? spune Axel .
- Deci chiar dintre toate numele din lumea asta , fix Denis ai gasit ? Denis vine de la ... Cora , acopera-i urechile lui Bena * Cora ii acopera urechile * ... -vine de la Penis . Chiar iti doresti ca copilul meu sa aiba un nume care suna ca "Penis" ? *Cora ii descopera urechile lui Bena *
- Aa ... Acum ca spui , chiar suna aiurea . isi scutura acesta capul .
- Sasha ! se aude vocea lui Markus care se ridica in genunchi pe pat langa mine si Cora .
- Huh ? imi pica fata . Uhm ... Markus ?
- Da surioara ? zambeste acesta .
- Tu stii ca e baiat , da ? il intreb confuza .
- Da , stiu ! ranjeste acesta fara oprire .
- Sasha e nume de fata .
- Sau caine ! adauga Cora .
- Dar mie imi place ! pune el botul .
- Markus draga , promit ca daca o sa mai am vre-un copil in urmatorii 10 ani si o sa fie fata , ii pun numele Sasha dar acum am bevoie de nume de baiat .
- Bine . Ce spui de ... Tommy ( Thomas ) ? face fata de pisica si un zambet urias imi apare pe buze .
- Mike Thomas , suna bine ! chicotesc . Ramane si Thomas !
- Yess ! face acesta un dans ciudat de fericire .
- Bena ? Tu ce spui ? o intreb in final.
- Pai ce sa spun , fetita mea ? Eu cred ca ar trebuii sa alegi un nume care iti place . imi mangaie aceasta parul .
- Pai ... M-am gandit mult si cred ca ar fi dragut daca i-as pune numele bunicului lui Xander in semn de recunostiinta pentru sprijinul acordat . Mike Eddward Thomas , ce spune-ti despre acestea ? ii privesc entuziasmata iar ei ma aproba , fiind lafel de multumiti de alegerile facute.
~dupa o saptamana ~
Mike ( ahh , ce imi place sa ii spun asa fiului meu ) se simte mai bine acum asa ca multumita insistentelor mele si ale lui Bena , domnul doctor a decis sa ne externeze .
Chiar in clipa asta ma aflu cu Mike in brate pe bancheta din spate a unui jeep negru trimis de tata . Markus este langa mine si se stramba fara oprire la Mike care il ignora in schimb si doarme . Cora se afla in stanga mea si ii mangaie cu grija obrazul " piticului " , asa cum ii place ei sa ii spuna . Bena si baietii au plecat acasa ca sa se spele si sa manance dupa care au spus ca vin dupa noi .
Markus a spus ca a vorbit cu tata despre Mike insa este mult prea ocupat cu afacerile sale bănoase ca sa vina sa nevizuteze in spital dar in schimb a cerut o poza si a spus ca se revanseaza el alta data . Abea de am reusit sa petrecem mai mult e 5 minute in aceeasi incapere dar nu imi prea pasa sincer pentru ca nu m-am atasat deloc de el , este mult prea rece si distant , total diferit de cum m-as fi asteptat .
Masina se opreste in fata unei case frumos aranjate . Nu e o casa extravaganta ci una simpla dar frumos aranjata cu gradina in care se afla floricele de toate culorile , un copac mare ce face umbra si trei leagane una langa alta . Ce superb e locul dar ... ce caut eu aici ? Ma asteptam sa fiu dusa la casa lui tata dar se pare ca planurile sunt altele .