Capitolul 62: Întâlnire dublă

522 23 24
                                    

Au fost 26 de comentarii dar m-am gândit să nu-i las pe toți să aștepte doar pentru încă 4 așa că m-am apucat de scris azi :).

************************************

-Mulțumesc! mă învârte Trevis de câteva ori. Am să o sun chiar acum! își scoate acesta telefonul și se îndepărtează puțin de mine, zâmbetul fiind lipit de faţa lui.

Îi dau rapid un mesaj lui Chris, spunându-i că îl aștept la un bar. Azi e ziua în care ies cu Chris însă nu e o întâlnire normală, Trevis v-a fi acolo cu fata pe care o place, acea Christal. Vom avea o întâlnire dublă și chiar nu știu cum să mă simt.

-Ok, ne întâlnim cu ea la bar. se întoarce acesta. Mergem?

-Ok, și Chris vine la bar.

Ajunși acolo ne așezăm faţă în faţă, așteptându-ne partenerii. După ceva timp, o tipă intră înăuntru, căutând pe cineva cu privirea. Oh doamne, ochii ei sunt atât de superbi.
Faţa acesteia se luminează și vine grăbită la masa noastră, sărind pe Trevis cu o îmbrățișare. Pentru o clipă am crezut că au să se zdrobească unul pe celălalt dar fata i-a dat drumul pentru o secundă, sărutându-l apăsat pe buze. E atât de ciudat să-l văd așa.

-Trevis, mi-a fost atât de dor de tine! îi dă aceasta drumul, așezându-se lângă el. Oh, nu cred că am făcut cunoștință! Eu sunt Christal. întinde aceasta mâna peste masă.

-Eu sunt Jade. îi strâng ușor mâna, zâmbindu-i puțin forțat.

-Mă bucur să te cunosc. spune rapid, întorcându-se iar spre Trevis. Azi ai spus că mergem la film.

Wow, chiar e 'încântată' să mă cunoască. Măcar putea să-i spună direct că nu vrea să fie aici. Spre fericirea mea Chris intră pe ușă cu zâmbetul lui orbitor de alb pe care mă întreb cum naiba îl menține. Se aruncă ușor pe locul de lângă mine și mă sărută ușor pe obraz.

-Bună, cu ce vă pot servi? ne întreabă chelneriţa.

După ce i-am spus ce dorim, aceasta se grăbește să ne aducă comanda, zâmbetul de pe buze fiind mereu prezent.

-Și... Sunteți în aceeași clasă? întreabă Christal privindu-mă fix în ochi.

-Oh, nu! Ei sunt mai mari decât mine.

-Ah. își pune o mână sub bărbie. Știi Jade, chiar îmi place culoarea părului tău! Ce vopsea ai folosit?

-Oh, e culoarea mea naturală, am moștenit-o de la mama. îi răspund, ducând paiul la gură.

După câteva minute de liniște în care ne-am savurat băuturile, frumoasa Christal nu-și poate lua ochii de la Trevis. Aș crede că s-a îmbătat dar nu cred că e posibil nici să te amețești de la un fresh de căpșuni. Pur și simplu se uită la el de parcă ar fi o bucată de carne și nu-mi place asta.

-Ești atât de chipeș. o aud șoptind însă încerc să mă prefac că nu o aud și-mi continui conversația cu Chris.

-Sunt doar al tău. îl aud chicotind.

Mă uit cu colțul ochiului la ei și îi văd cum se sărută cu foc. Când se opresc pentru o gură de aer, ochii lui îi întâlnesc pe ai mei parcă așteptând o reacție din partea mea. Îmi întorc privirea spre Chris, oprindu-l din vorbit cu un sărut apăsat.

Oh doamne, ăsta a fost primul meu sărut! Ce am făcut?!

Acesta rămâne blocat pentru o secundă, sărutându-mă el de data asta. Nu este un sărut franțuzesc însă nu mă pot abține și roșesc foarte tare, până la urmă sunt sărutată în fața atâtor oameni, în fața lui Trevis mai ales.
Când buzele noastre s-au dezlipit, l-am văzut pe Trevis începând să o sărute adânc pe Christal. Nu știu ce s-a întâmplat, am început să-l sărut iar pe Chris și toată situația a devenit un fel de concurs ciudat. După câteva minute ne oprim toți, eu făcând contact vizual cu Trevis iar Chris cu Christal.

Dragoste neașteptatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum